آفتاب

کلنگ‌زنی و افتتاح ۴۰ فضای آموزشی تهران در دهه فجر

کلنگ‌زنی و افتتاح ۴۰ فضای آموزشی تهران در دهه فجر

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران گفت: در آستانه سی و نهمین بهار انقلاب اسلامی ایران، ۴۰ فضای آموزشی و پرورشی تهران کلنگ زنی و افتتاح خواهد شد.

به گزارش ایلنا، داریوش ورناصری مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران با اشاره به گرامیداشت دهه مبارک فجر، اظهار داشت: در آستانه سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران پروژه‌های متعدد آموزشی در استان تهران کلنگ زنی، افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ایران مجموعا ۴۰ فضای آموزش در استان تهران کلنگ زنی و یا افتتاح خواهد شد.

ورناصری با اشاره به پروژه‌های آموزشی قابل افتتاح در دهه مبارک فجر امسال، خاطرنشان کرد: تعداد ۱۲ پروژه آموزشی مشتمل بر ۱۶۲ کلاس درس با زیربنای ۲۴ هزار و ۳۵۶ مترمربع در دهه مبارک فجر امسال در شهرتهران و شهرستان‌های استان تهران افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: این پروژه‌های آموزشی از محل اعتبارات مشارکتی تخریب و بازسازی، مردمی، دولتی و خیری آماده و تحویل آموزش و پرورش می‌شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران با اشاره به مجموع پروژه‌های آموزشی که در دهه مبارک فجر کار «کلنگ زنی» آنها انجام خواهد شد، تصریح کرد: تعداد ۲۸ پروژه آموزشی قریب به ۲۵۰ کلاس درس در دهه مبارک فجر امسال کلنگ زنی خواهد شد.

ورناصری تصریح کرد: این پروژه‌ها با مشارکت کمیساریای عالی پناهندگان، فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها، بنیاد برکت، اعتبارات دولتی استانی، مردمی و خیری ساخته خواهد شد.

کد N1820541

وبگردی