آفتاب

آخرین وضعیت آب و برق کشور | مردم مشکلات را سامانه 121 اطلاع دهند

آخرین وضعیت آب و برق کشور | مردم مشکلات را سامانه 121 اطلاع دهند

مدیر کل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل وزارت نیرو گفت: به لحاظ شبکه‌ای، فشار متوسط و ضعیف شرایط نرمال است و اگر یخبندان و اتفاق خاصی رخ ندهد ما از این رخداد عبور می‌کنیم.

میثم جعفرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا اظهار داشت: در حال حاضر شرایط آب و برق در استان‌های تهران، گیلان، البرز و قزوین که بیشتر درگیر برف سنگین روز گذشته بوده اند در کل نرمال است.

وی افزود: به مردم اطلاع دادیم اگر در انشعابات فرعی داخلی منازل‌شان هم مشکل برق دارند با سامانه 121 تماس بگیرند تا تیم‌هایی که مستقر هستند مشکل را برطرف کنند.

مدیر کل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل وزارت نیرو خاطرنشان کرد: اکنون به لحاظ شبکه‌ای، فشار متوسط و ضعیف شرایط نرمال است و اگر یخبندان و اتفاق خاصی رخ ندهد ما از این رخداد عبور می‌کنیم.

وی یادآور شد: بیشترین آسیب‌های بارش برف اخیر در تهران و گیلان بوده  که اکنون شرایط به لحاظ شبکه‌ای نرمال است و اگر مشترکین اشکال خاصی هم داشته باشند از طریق سامانه رفع می شود.

جعفرزاده تصریح کرد: در یک یا دو روستا بخصوص روستای شهیدان گیلان که در ارتفاعات قرار دارد به دلیل عدم امکان تردد مشکل آبرسانی داریم که آبرسانی سیار را در دستور کار قرار داده‌ایم تا شرایط نرمال شود.

وی تاکید کرد: تمامی تمهیدات اندیشیده شده، در مجموع به لحاظ آب و برق شرایط مثبت است، اگر یخ زدگی‌ها مشکل جدید ایجاد نکنند، شبکه پایدار است و تا این لحظه گزارشی که به صورت خیلی خاص باشد ،نداشتیم، موردی‌ها هم سریعا حل شده است.

کد N1820530

وبگردی