آفتاب

گرفتاری سرویس حامل کارگران آپادانا سرام در برف و کولاک

گرفتاری سرویس حامل کارگران آپادانا سرام در برف و کولاک

دست‌کم ده اتوبوس حامل کارگران کارخانه آپادانا سرام در محور قزوین به بوئین زهرا بر اثر بارش برف و کولاک گرفتار شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صبح امروز یکشنبه (۸ بهمن ماه) دست‌کم ده اتوبوس حامل کارگران کارخانه آپادانا سرام در محور قزوین به بوئین زهرا بر اثر بارش برف و کولاک گرفتار شدند.

یکی از کارگران این کارخانه به خبرنگار ما گفت: از حوالی ساعت ۷ صبح امروز تا هم‌اکنون که ساعت به سه بعدازظهر نزدیک شده‌ایم، در میان برف وکولاک گرفتار شده‌ایم.

او گفت: کارخانه آیادانا سرام دست‌کم ۶۰۰ تا ۷۰۰ کارگر شاغل دارد. تعداد زیادی از کارگران شیفت صبح این کارخانه که از شهرهای مجاور عازم محل کار خود بودند، در برف و کولاک در جاده گرفتار شده‌اند. تعداد زیادی از دیگر کارگران که در شیفت مخالف در کارخانه مشغول به کار هستند نیز به دلیل مسدود بودن راه‌های مواصلاتی امکان خروج از کارخانه را  ندارند.

به گفته وی، اطلاع‌رسانی به موقع می‌توانست کارگرانی که هم اکنون حدود ۸ ساعت در برف گرفتار و محبوس شده‌اند را نجات دهد.

 او گفت: در حال حاضر سوخت خودروهای گرفتار شده روبه پایان است و امدادرسانی به خودروهایی که در برف گرفتار شده‌اند، به کندی انجام می‌شود.

به گفته وی، جدا از کارگران آیادانا سرام، تعداد زیادی از کارگرانی که در دیگر کارخانه‌های منطقه مشغول به کار هستند نیز همانند ما قصد عزیمت به محل کار خود را داشته‌اند که به دلیل عدم اطلاع رسانی درست، گرفتار برف و کولاک شده‌اند.

کد N1820324

وبگردی