آفتاب

همخوانی سامی یوسف و پدرش در آلبوم «و اینک عشق»

همخوانی سامی یوسف و پدرش در آلبوم «و اینک عشق»

سامی یوسف جدیدترین آلبومش را با عنوان «و اینک عشق» با آهنگسازی پدرش، بابک رادمنش منتشر کرد.

به گزارش ایلنا، آلبوم «و اینک عشق» که قرار بود امروز (یکشنبه 8 بهمن) طی مراسمی رونمایی شود، به دلیل شدت بارش برف در تهران، بدون مراسم رونمایی منتشر شد.

«و اینک عشق» اثری با صدای فیروز برنجان است که او را با نام هنری بابک رادمنش می‌شناسند. رادمنش در یکی از قطعات این آلبوم به همراه پسرش یعنی سامی یوسف به همخوانی پرداخته است.

این اثر به تهیه‌کنندگی موسسه فرهنگی هنری «صدای هنر» تهیه و از سوی شرکت پخش جوان در بازار توزیع شده است.

آلبوم «و اینک عشق» از دوازده قطعه به نام‌های جان جانان، خدا صبرت بده، چهار باغ، حس کن، بازا، و اینک عشق، جانم تویی، دور از تصور، ای عاشقان، وای از جدایی، مروارید عشق و گلمدین(نیامدی) تشکیل شده است.

ترانه‌های این مجموعه توسط بابک رادمنش، هاتف اصفهانی، روح‌الله همتی و پیام ربیعی سروده شده و آخرین ترانه هم از قطعات قدیمی آذربایجان است. بابک رادمنش، مجید رضازاده، مهرداد حمیدی، آیدین بهزادی و فیروز ویسانلو هم هنرمندانی هستند که در بخش آهنگسازی و تنظیم این مجموعه حضور دارند.

فیروز ویسانلو، امید حجت، مجید رضازاده، بابک رادمنش، داود ورزیده، احمد میرمعصومی، مهرداد حمیدی، مجید راست‌بد، بابک بنی حسینی، میثم طاهری و ایوب صادقی هم نوازندگان حاضر در آلبوم و اینک عشق هستند. بابک رادمنش در آلبوم جدید خود به سراغ فضای عاشقانه و عارفانه در کلام و موسیقی رفته و تجربه‌های مدرن‌تری هم نسبت به گذشته با چهره‌های جدید در این اثر داشته است. 

کد N1820059

وبگردی