آفتاب

حمایت از تولید کنندگان داخلی مهمترین هدف شرکت خدمات حمایتی است

حمایت از تولید کنندگان داخلی مهمترین هدف شرکت خدمات حمایتی است

عضو هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گفت: شرکت به تلاش خود برای تامین بموقع و متناسب کود اوره برای کشاورزان ادامه می دهد. مهمترین سیاست و برنامه شرکت خدمات حمایت حداکثری از تولیدکنندگان داخلی است.

به گزارش ایلنا، در مراسم افتتاحیه این گردهمائی که در تاریخ 4-5 بهمن ماه جاری درشهر بندرعباس با حضور کلیه مدیران ستادی و استانی شرکت خدمات حمایت کشاورزی برگزار گردید، رسولی عضو هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی ضمن خیرمقدم به مهمانان و مدیران حاضر در مراسم، به ارائه گزارش فعالیتهای شرکت پرداخت.

وی ضمن اشاره به اهم فعالیتهای شرکت در زمینه تامین و توزیع نهاده های تکلیفی و غیرتکلیفی اعلام کرد: تاکنون بیش از 8/1 میلیون تن انواع کودهای ازته، فسفاته و پتاسه را تامین وو تدارک نموده که از این مقدار در حدود 6/1 میلیون تن کود توزیع و برای استانهای کشور حمل و در اختیار کارگزاران توزیع نهاده های کشاورزی ، قرار گرفته و کارگزاران زنجیره توزیع شرکت نیز از حدود 2/1 میلیون تن کود به کشاورزان تحویل داده اند.

رسولی در ادامه تصریح کرد: بخش عمده این کودهای کشاورزی تولید داخل کشور بوده و مابقی نیز با هدف تامین نیاز کشاورزان برای تولید انواع محصولات کشاورزی طی سه فقره مناقصه که در سال جاری برگزار گردید از معتبر ترین تامین کنندگان جهانی کود تامین شده است.

وی عنوان کرد: علی رغم محدودیتهای مالی،  شرکت توانست به پشتوانه اعتبار تجاری و برند ارزشمند خود و مذاکره فشرده با تامین کنندگان آنان را به پشتیبانی از این برنامه تامین مجاب نموده و بدون هیچ اختلالی در برنامه حمل، تخلیه و بارگیری و ارسال کود به استانها بنحوی عمل نماید که حتی از شرکتهای کشتیرانی به دلیل سرعت عمل در تخلیه دیسپچ دریافت نماید.

عضو هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در ادامه تاکید کرد: شرکت به تلاش خود برای تامین بموقع و متناسب کود اوره برای کشاورزان ادامه می دهد. مهمترین سیاست و برنامه شرکت خدمات حمایت حداکثری از تولیدکنندگان داخلی است.

 

 

کد N1819918

وبگردی