آفتاب

درخشه رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور شد

درخشه رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور شد

طی حکمی از سوی وزیر کشور فضلی جلال درخشه به سمت رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور منصوب شد.

به گزارش ایلنا، متن حکم  رحمانی فضلی خطاب به جلال درخشه بدین شرح می باشد:

نظر به مراتب تعهد، شایستگی و تجارب علمی به موجب این حکم جنابعالی را به عنوان رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور منصوب می نمایم.

گستره وظایف و تنوع ماموریت‌های وزارت متبوع در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی، امنیتی و انتظامی و انجام و راهبری امور مطالعاتی، تحقیقاتی و پژوهشی در مسیر انجام بهینه و شایسته این ماموریتها، ضرورتی اجتناب ناپذیر و مستلزم اهتمام جدی و مضاعف به مباحث و فعالیت های پژوهشی و مطالعاتی، استفاده از مدیریت دانش در بهینه سازی امر آموزش و برقراری ارتباط موثر با مراکز دانش بنیان و نخبگان علمی به منظور ارتقاء سطح کیفی آن در سه حوزه دانش، مهارت و تجربه، تقویت جایگاه و منزلت بخش آموزش و پژوهش با استفاده از ظرفیت های مراکز علمی و پژوهشگران و کمک به اجرایی سازی دستاوردهای علمی و پژوهشی و کارآمد سازی کمی و کیفی آن می باشد.

در همین راستا و با عطف توجه به عنایت ویژه دولت تدبیر و امید به بخش تحقیق و پژوهش انتظار دارد با برنامه ریزی مناسب و هدفمند در جهت تحقق و نیل به مقاصد تصریح شده تلاش و کوشش مضاعف نمائید.

توفیق روزافزونتان را در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت منویات و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای "مدظله العالی" از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.

عبدالرضا رحمانی فضلی

وزیر کشور

 

کد N1819816

وبگردی