آفتاب

هیلی به شایعات درباره روابط غیراخلاقی‌اش با ترامپ واکنش نشان داد

هیلی به شایعات درباره روابط غیراخلاقی‌اش با ترامپ واکنش نشان داد

نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد، شایعات مطرح‌شده درباره روابط غیراخلاقی با رئیس‌جمهور این کشور را رد کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از اسکای‌نیوز، «نیکی هیلی» نماینده آمریکا در سازمان ملل، در واکنش به شایعات مطرح‌شده درباره روابط غیراخلاقی با «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری این کشور، عنوان داشت این شایعات «بسیار آزارددهنده» و «نفرت‌انگیز» است که معمولا درباره زنان قدرتمند مطرح می‌شود.

این شایعات اولین بار پس از آن مطرح شد که «مایکل وولف» نویسنده کتاب جنجالی «خشم و آتش؛ درون کاخ سفید ترامپ»، هفته گذشته در مصاحبه‌ای گفت که ترامپ در حال حاضر نیز با یک زن در کاخ سفید «رابطه نامشروع» دارد.

نویسنده کتاب آتش‌ و خشم گفته است که یک سری «در‌های پشتی» در کاخ سفید هستند که این امکان را برای ترامپ فراهم می‌کنند تا ارتباط نامشروع داشته باشد بدون آنکه کسی متوجه این موضوع شود.

در پی انتشار این مصاحبه بسیاری از کابران توییتر در واکنش به این افشاگری وولف، به حدس و گمانه‌زنی‌هایی درباره هویت این زن در کاخ سفید پرداخته‌ و احتمال دادند که این زنان «کلیان کانوی» و یا نیکی هیلی است.

هیلی گفت: «اینها کاملاً نادرست هستند.» او همچنین گفت حملات وولف شبیه سایر حملاتی هستند که او و دیگر زنان موفق متحمل شده‌اند. 

در حالی‌که هیلی گفته است: «اینها کاملا نادرست هستند. حملات وولف شبیه سایر حملاتی هستند که او و دیگر زنان موفق متحمل شده‌اند.»

کد N1819535

وبگردی