آفتاب

ارائه خدمات سلامت روان به خانواده‌های جان‌باختگان کشتی سانچی

ارائه خدمات سلامت روان به خانواده‌های جان‌باختگان کشتی سانچی

معاون دفتر سلامت روان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از آمادگی وزارت بهداشت برای ارائه خدمات سلامت روان به خانواده‌های جان‌باختگان کشتی سانچی خبر داد.

به گزارش ایلنا، علی اسدی معاون دفتر سلامت با بیان این مطلب گفت: برای به دست آوردن اطلاعات بازماندگان و خانواده های جان باختگان سانحه کشتی سانچی پیگیری های زیادی تاکنون صورت داده ایم و توانسته ایم ۸ خانواده رادر گیلان و یک خانواده را در مازندران برای ارائه خدمات سلامت روان شناسایی کنیم.

وی افزود: در تهران هم دو نامه به سازمان بنادر و دریانوردی و شرکت ملی نفتکش ایران نوشته ایم تا بتوانیم برای ارائه این خدمات به خانواده ها، با آنها ارتباط برقرار کنیم.

اسدی ادامه داد: سوانحی مثل سانچی که خانواده‌ها پیکری برای تدفین ندارند، از نظر خدمات سلامت روان حساس تر هستند و ما پیگیر رساندن این خدمات به این عزیزان هستیم و از دستگاه‌ها می‌خواهیم تا همکاری کنند.

معاون دفتر سلامت در پایان گفت: همکاران گروه سلامت روان دانشگاه علوم پزشکی گیلان با شرکت در مراسم خانواده های این عزیزان و ارائه کمک های اولیه روانشناختی بر اساس پروتکل وزارت بهداشت، با این عزیزان همدلی کردند.

کد N1818915

وبگردی