آفتاب

مدل جدید « بی ام و » | رونمایی از جدیدترین بی ام و توسط پرشیا خودرو +عکس

مدل جدید « بی ام و » | رونمایی از جدیدترین بی ام و توسط پرشیا خودرو +عکس

در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی خودرو اصفهان پرشیا خودرو نمایندگی بی ام دبلیو در ایران از خودروی سری ۲ کانور تیبل خود رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، این خودرو کروک بوده و از سقف متحرک نرم بهره می‌برد به طوری‌که در عرض ۲۰ ثانیه می‌تواند سقف خود را جمع کنند و از ایمنی بیشتری نسبت به سایر خودروهای هم رده خود برخوردار است. قیمت این خودرو ۵۲۰ میلیون تومان است.

نمایندگی bmw در نمایشگاه بین المللی اصفهان علاوه بر این خودرو ۵ خودروی دیگر همچون سری x3 سری ۵ و بی ام دبلیو ۲۳۰ و سری ۱ نیز ارائه کرده است.

مرتضی پورحسین مسول روابط عمومی پرشیا خودرو در گفت‌گو با خبرنگار اقتصادی ایلنا در خصوص تاثیر گذاری قیمت ارز بر روی خودروهای وارداتی گفت: شرکت‌های وارد کننده خودرو با اعلام تعرفه‌های جدید قیمت‌های خود را به روز رسانی کرده‌اند.

وی گفت: سعی داریم که کمترین تغییر را در قیمت‌ها داشته باشیم و فکر می‌کنیم که این تغییرات قیمت ارز و این نوسانات، موقتی است و سعی داریم تا کمترین فشار به مشتری برای خرید خودرو وارد شود.

وی ادامه داد: بنا بر گفته مسئولین کشور و رئیس بانک‌مرکزی این وضعیت موقتی است و پیش بینی می شود تا بزودی شاهد ثبات در نرخ ارز و همچنین قیمت ها در صنعت خودرو باشیم.

کد N1818631

وبگردی