آفتاب

قول مساعد وزارت بهداشت برای جبران سختی کار پرسنل اورژانس

قول مساعد وزارت بهداشت برای جبران سختی کار پرسنل اورژانس

سرپرست سازمان اورژانس کشور از اختصاص 588 میلیون تومان اعتبار برای بازسازی امکانات اورژانس به دانشگاه علوم پزشکی قم خبر داد.

به گزارش ایلنا، پیرحسین کولیوند، سرپرست اورژانس کشور در جلسه مشترک معاونین و رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت:588 میلیون تومان به دانشگاه قم برای بازسازی امکانات و تجهیزات اختصاص دادیم. هر هزینه‌ای انجام شود در سازمان اورژانس پرداخت می کنیم.

او ادامه داد: شهر قم بسیار استراتژیک و شاه راه است. به زودی چندین دستگاه آمبولانس نو در اختیار مرکز فوریت‌های قم تحویل داده می شود.

کولیوند افزود: در کل کشور دچار کمبود نیرو هستیم. دانشگاه قم با یک آزمون ورودی نیروی کارآمد دیپلمه و فوق دیپلمه جذب و برای مرکز فوریتها پرورش دهد. بزودی چند هزار نیرو جذب اورژانس می شوند. ما در تمام کشور از تربیت نیرو حمایت می‌کنیم.

سرپرست سازمان اورژانس کشور تاکید کرد: تکنسین های اورژانس هم امورات پرستاران بیمارستانی و هم امورات کمک بهیاران را همزمان انجام می دهند. سختی کار نیروهای اورژانس بسیار زیاد است. وزیر بهداشت پیوسته اورژانس را حمایت کردند. در خصوص جبران سختی کار پرسنل اورژانس قول مساعد داده‌اند.

او در پایان گفت: قم همچون تهران بستر مناسب برای اجرای طرح ۷۲۴  و ۲۴۷ را دارد. شهروندان قمی باید از این طرح ها آگاه شوند. جان بسیاری از هموطنان در  طرح ۲۴۷ نجات می یابد. صفر تا صد این طرح ها ایرانی است و دستگاه‌های مربوطه تولید داخل است. نجات جان یک انسان تحقق اقتصاد مقاومتی است.

کد N1818478

وبگردی