آفتاب

اجراى مخصوص ناشنوایان براى اولین بار در تئاتر

اجراى مخصوص ناشنوایان براى اولین بار در تئاتر

نمایش چشم‌ها با نویسندگی مسعود هاشمى‌نژاد و به کارگردانى بهار محمودزاده شب گذشته در سالن شماره ٣ تئاتر پردیس شهرزاد توسط پوران درخشنده افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، شب گذشته ٢بهمن ماه، پوران درخشنده به تماشاى نمایش چشم‌ها نشست. او در خصوص این نمایش گفت: این نمایش واگویه‌هایی است که ما نیاز داریم و جامعه ما نیاز به گفتن و شنیدنش دارد. در همه ما رسوب‌هایی وجود دارد که همه ما ته‌نشین شده است.

من بارها پای صحبت دخترانم نشسته‌ام. آخرین بار یک دختر ایلامی حرف‌هایی به من زد که با تماشای این نمایش یاد او افتادم. ما نیاز داریم در مورد چیزهایى که در درون‌مان هست حرف بزنیم و این نمایش تلنگر خوبی است. برای انتخاب این موضع و مضمون از شما متشکرم.

کارگردان فیلم تحسین شده «پرنده کوچک خوشبختی» ادامه داد: نکته بسیار مهم‌ترى که من را به تماشای این نمایش راغب کرد توجه به ناشنوایان بود. بسیار خوشحالم که چشم‌ها براى ناشنوایان نیز اجرا دارد. اینکه آنها همزمان مى‌توانند اتفاقى را تجربه کنند بسیار خوشایند و قابل تحسین است. این توجه کردن سهمى را که از ناشنوایان گرفته‌ایم به ایشان برمى‌گرداند و آن سهم برابرى در نوع زندگی کردن است.

بهار محمودزاده ضمن تشکر از حضور پوران درخشنده گفت: حضور کارگردان اجتماعی، دغدغه‌مند و محبوبى چون شما که مولف به تصویرکشیدن آسیب‌هاى اجتماعی هستید براى گروه ما مهم بود. امیدواریم این ماجرا آغازی باشد برای ادامه این فرهنگ.

نمایش چشم‌ها با بازى شبنم قلى‌خانى، الهه شه‌پرست و مهدى ماهانى تو روز ساعت ١٨ در تماشاخانه شهرزاد روی صحنه می‌رود.

چشم‌ها براى اولین بار، به طور خاص و همزمان براى ناشنوایان نیز اجرا مى‌شود. علاقه‌مندان مى‌توانند با مراجعه به سایت تیوال براى تهیه بلیت اقدام کنند.

کد N1818439

وبگردی