آفتاب

راه میانبری برای رسیدن به رضایت پروردگار

راه میانبری برای رسیدن به رضایت پروردگار

وزیر بهداشت همزمان با فرا رسیدن ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار در یادداشتی از پرستاران به عنوان جمعی از شریف‌ترین‌های عرصه سلامت و از حلقه‌های حیاتی زنجیره سلامت یاد کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از وبدا، متن این یادداشت به شرح زیر است:

راه میانبری برای رسیدن به رضایت پروردگار

همه آنها که در حوزه بهداشت و درمان مشغول خدمت هستند، از لحظه انتخاب این حرفه، گام در مسیری گذاشته‎اند که طی کردن آن نیازمند دانش، تجربه، تلاش، از خودگذشتگی و بیش از همه درک صحیح از شرایط و تصمیم‌گیری منطقی است.

پرستاران عزیز، جمعی از شریف‎ترین‎های این عرصه و از حلقه‌های حیاتی زنجیره سلامت هستند؛ خدمتگزارانی که حتی ارتقای دانش، تحول و توسعه نیز از سختی‌ها، استرس‎ها و غم‌ها و شادی‌های شغل‌شان نمی‌کاهد و هیچ پیشرفتی جایگزین خدمات ایشان نمی‌‌شود؛ به همین دلیل باور داریم، جای یک پرستار را فقط یک پرستار پر می‌کند و بس.

یکی از زیباترین تعابیری که برای تلاش های خادمان عرصه سلامت دیده‌ام، عبارتی با این مضمون بود: «راه میانبری برای رسیدن به رضایت پروردگار»؛ امید که همه ما قدر این نعمت الهی را بدانیم و از آن بهره ببریم.

 

در پایان ضمن تبریک فرا رسیدن ولادت باسعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، آرزو می‌کنم در ادامه راهی که برگزیده‎ایم، عنایت پروردگار همچنان شامل حالمان باشد و با همراهی و همکاری بیشتر دولت، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، شرکای طرح تحول سلامت و جامعه پزشکی و پرستاری کشور بتوانیم خدماتی افزون‌تر از گذشته به هموطنان‌مان ارائه دهیم.

 

کد N1818069

وبگردی