آفتاب

گروه دلفین را بشناسید!

گروه دلفین را بشناسید!

گروه دلفین را بشناسید! | گروه دلفین با مجوز رسمی از فدراسیون شنا ، نجات غریق و غواصی با در اختیار داشتن کادری مجرب از مربیان بین المللی و درجه یک فدراسیون در زمینه آموزش ورزشهای آبی از جمله شنا ، نجات غریق و غواصی با سابقه ای درخشان فعالیت می کند.

گروه دلفین با مجوز رسمی از فدراسیون شنا ، نجات غریق و غواصی با در  اختیار داشتن کادری مجرب از مربیان بین المللی و درجه یک فدراسیون در زمینه آموزش ورزشهای آبی از جمله شنا ، نجات غریق و غواصی با سابقه ای درخشان فعالیت می کند.
به گفته محمدرضا افصحی ، مدرس بین المللی  ( C.M.A.S &  SSI )، گروه دلفین به عنوان یکی از موفق ترین برگزار کنندگان دوره های آموزشی در زمینه آموزش شنا ، آموزش نجات غریق ، هیدروتراپی (آب درمانی) ، آموزش غواصی استخری و آموزش غواصی آبهای آزاد با افتخار برای هموطنان عزیز و علاقه مند به ورزشهای آبی و دوستداران دنیای زیر آب ، دوره های آموزشی زیر را برنامه ریزی نموده است .
وی افزود : خدمات آموزشی گروه دلفین شامل آموزش شنا از سن ۳ سال به بالا ، آموزش و آماده سازی نجات غریق ، هیدروتراپی (ورزش درمانی در آب) ، آموزش غواصی استخری از سن ۸ سال به بالا ، آموزش غواصی کودکان و آموزش غواصی آبهای آزاد ( تحت لیسانس کنفدراسیون جهانی C.M.A.S  و مدرسه غواصی بین المللی SSI و  فدراسیون شنا و شیرجه و فدراسیون نجات غریق و غواصی جمهوری اسلامی ایران ) می باشد.
لازم به ذکر است در صورت نیاز به اطلاعات کامل تر در خصوص چگونگی برگزاری دوره های فوق و نیز هزینه های هر یک از دوره ها به سایت  www.dolphin-group.net مراجعه فرمائید .
کد N1817867

وبگردی