آفتاب

علت جدایی رونالدو از رئال چیست؟ | تیم بعدی رونالدو

علت جدایی رونالدو از رئال چیست؟ | تیم بعدی رونالدو

علت جدایی رونالدو از رئال | کریستینو رونالدو ستاره پرتغالی کهکشانی ها این روز ها به دلیل اختلافات شدید با فلورنتینو پرز مدیرعامل رئال مادرید بر سر مسائل مالی و عدم موافقت با افزایش دستمزدش ، تصمیم به ترک رئال مادرید گرفته است...




کریستینو رونالدو ستاره پرتغالی کهکشانی با توجه به حال و روز نه چندان خوب این تیم در رقابت های لالیگا و همچنین عدم موفقیت این فوق ستاره در گلزنی که مدت طولانی است در این امر ناموفق بوده و خشم هواداران را نیز برانگیخته ، طی جلسه ای با فلورنتینو پرز مدیرعامل باشگاه رئال مادرید پیشنهاد افزایش دستمزدش را داد که مورد قبول واقع نشد و این امر سبب ناراحتی این اسطوره پرتغالی مادریدی ها شد که همین امر خبر از جدایی این فوق ستاره مادریدی از جمع قوهای سفید به گوش میرسد.

شایعات پیرامون جدایی رونالدو حاکی از آن است که این ستاره پرتغالی می خواهد به منچستریونایتد تیم سابق خود برگردد اما ظاهرا مسئولان منچستریونایتد تمایلی به خرید او ندارند زیرا آنها در پی خرید الکسیس سانچز ستاره شیلیایی آرسنال هستند. همچنین رقم فسخ قرارداد رونادو 1 میلیارد دلار ! است و تیم هایی به جز پاریس سن ژرمن و منچسترسیتی توانایی پرداخت این مبلغ را ندارند. یا این اوصاف تیم بعدی رونالدو چه تیمی است؟ 


.
کد N1815713

وبگردی