آفتاب

شهردار تکلیف معاونت اجتماعی و فرهنگی را مشخص کند

شهردار تکلیف معاونت اجتماعی و فرهنگی را مشخص کند

رئیس کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای شهر گفت: شهردار محترم تهران نسبت به تعیینِ تکلیف معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، تصمیم‌گیری مقتضی را در کوتاهترین زمان ممکن صورت دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدجواد حق‌شناس (رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران) در سی و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران و در تذکر پیش از دستور خود گفت: توسعه‌ی کالبدی تهران در سالیان اخیر موجب شده اهمیت پرداخت به حوزه فرهنگی و اجتماعی در شهر تهران، امروز بیش از گذشته نمایان شود.

 ادامه داد: ضمن تبریک به جناب آقای صالحی امیری برای انتخابش به عنوان رئیس کمیته ملی المپیک، بدیهی است انجام اقدامات مؤثر در جهت اصلاح روندهای گذشته در حوزه فرهنگی و اجتماعی و پاسخگویی به مطالباتِ به حق شهروندان در این حوزه، نیازمند تمرکز، حضور تمام وقت و همه‌جانبه در مسند معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران است.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی، با اشاره به انتظار افکار عمومی از شهردار تهران گفت: باتوجه به مسئولیتی که شورای شهر در قبال رأی شهروندان دارد و همچنین پاسخگویی به اصحاب رسانه به عنوان نماینده افکار عمومی، شایسته است شهردار محترم تهران نسبت به تعیینِ تکلیف معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، تصمیم‌گیری مقتضی را در کوتاهترین زمان ممکن صورت دهد.

کد N1815636

وبگردی