آفتاب

2 برادر در حمام عمومی چه بلایی سر مرد جوان آوردند؟

2 برادر در حمام عمومی چه بلایی سر مرد جوان آوردند؟

2 برادر در حمام عمومی چه بلایی سر مرد جوان آوردند؟ | دو برادر که صاحب یک حمام عمومی بودند به خاطر مرگ مرد جوانی در حمام نمره خصوصی متهم به قتل شبه عمد شدند که توانستند با پرداخت 100 میلیون تومان رضایت اولیای دم را بگیرند.

به گزارش آفتاب، رسیدگی به این پرونده از 19‌تیرماه سال‌94 همزمان با فوت مشکوک مرد 33‌ساله در حمام عمومی حوالی میدان امام حسین‌(ع) در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت. بررسی‌ها نشان داد ساعت‌16:30 همان روز مرد مجردی به نام شهباز برای استحمام به نمره شماره 13 حمام عمومی می‌رود و به طرز مرموزی فوت می‌کند.
صاحب حمام گفت: حدود یک‌ساعت بعد از ورود وی به حمام در نمره را زدم و از او خواستم زودتر بیرون بیاید. ساعت‌18:50 شد و او هنوز از نمره بیرون نیامده بود که در زدم و وقتی جواب نداد نگران شدم و در را باز کردم که با جسد بی‌جان او روبه‌رو شدم. همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه جسد مرد جوان، برای مشخص شدن علت اصلی مرگ به دستور قاضی مدیر روستا، بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران برای مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی فرستاده شد تا اینکه چندی قبل پزشکی قانونی علت مرگ شهباز را مسمومیت در اثر استنشاق گاز منواکسیدکربن اعلام کرد.
با شکایت اولیای‌دم پرونده با موضوع قتل شبه عمد به دلیل عدم رعایت نظامات دولتی به دستور بازپرس برای بررسی در اختیار تیمی از کارشناسان دادگستری قرار گرفت.
کارشناسان پس از بررسی اعلام کردند در زیر نمره‌های حمام کانال دو‌منظوره‌ای تعبیه شده که علاوه بر عبور فاضلاب، دود ناشی از سوخت گازوئیل برای گرم کردن کف حمام نیز از آن کانال عبور می‌کند که باعث انتشار منواکسیدکربن از محفظه کفشور به داخل نمره شده که در جریان آن باعث مسمومیت و فوت مرد جوان شده است.
بدین ترتیب صاحبان حمام که دو برادر بودند در این حادثه 80‌درصد مقصر شناخته‌شدند. در حالی که قرار بود پرونده برای رأی‌نهایی به دادگاه کیفری فرستاده شود، صبح دیروز دو برادر به دادسرا آمدند و رضایت‌نامه کتبی اولیای‌ دم را به قاضی مدیر روستا ارائه دادند.
یکی از برادر‌ها گفت: پس از اینکه مقصر شناخته شدیم مبلغ 100‌میلیون تومان به اولیای‌دم پرداخت کردیم و رضایت گرفتیم.
بنابراین پرونده به زودی برای بررسی از جنبه عمومی جرم در دادگاه رسیدگی می‌شود.
کد N1815546

وبگردی