آفتاب

انتقاد از انعقاد قرارداد برف‌روبی در شهرداری با وجود عدم بارش برف

انتقاد از انعقاد قرارداد برف‌روبی در شهرداری با وجود عدم بارش برف

عضو شورای شهر تهران در واکنش به گزارش تحویل و تحول شهردار تهران عدم پاسخ درست به مردم در خصوص فساد را موجب بی‌انگیزگی خواند و گفت: 109 هکتار از باغات به بافت مسکونی تبدیل شده و قراردادهای متعددی با اشخاص حقیقی و حقوقی بسته شده که توجیه مالی ندارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، زهرا صدراعظم نوری، رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شورای شهر تهران در واکنش به گزارش تحویل و تحول شهرداری تهران با بیان اینکه این گزارش هر آنچه را که بود ارائه کرد گفت: اگر شهروندان در 29 اردیبهشت 96 در صف‌های طولانی حاضر شدند و رای دادند به دنبال اهدافی بودند که مهمترین آن تغییر است اما چه می‌شود که در کشور اتفاقاتی رخ می‌دهد که از ظلم و فساد نهادینه شده ناشی می‌شود اگر به این رفتار پاسخ درستی داده نشود مردم بی‌انگیزه شده و حکومت صدمه خواهد دید.

عضو شورای شهر با اشاره به بحران‌های موجود در شهر تهران افزود: 109 هکتار از باغات شهر تبدیل به ساختمان شده است عملکرد شهرداری تهران در بخش پسماند به هیچ وجه قابل دفاع نبوده و 72 درصد از طرح تفصیلی اجرا نشده است.

صدراعظم نوری با اشاره به قراردادهای غیراصولی که در شهرداری بسته می‌شود، گفت: قراردادهای متعددی با اشخاص حقیقی و حقوقی بسته می‌شود که هیچ وجهه منطقی ندارد برای مثال شهرداری با پیمانکاری قرارداد برف روبی بسته است مگر الان در تهران اساسا برفی داریم؟

او ادامه داد: شعار شورای شهر مبارزه با فساد است و از شهردار تهران می‌خواهم برخورد جدی با مفاسد داشته باشد و به مردم بگوییم که با متخلفان چه برخوردی داشته‌ایم و آنها را معرفی کنیم.شهرداری در بازه زمانی به ما بگوید که چه اقداماتی برای مبارزه با فساد انجام داده و برنامه‌ای ارائه کند.

کد N1814753

وبگردی