آفتاب

خلاصه بازی رئال و ویارئال | رئال مادرید 0 - ویارئال 1 | زیدان باز باخت

خلاصه بازی رئال و ویارئال | رئال مادرید 0 - ویارئال 1 | زیدان باز باخت

حلاصه بازی رئال و ویارئال | بازی رئال مادرید و ویارئال امشب با نتیجه 1-0 به پایان رسید تا بازیکنان زیدان در رئال مادرید از قهرمانی در لالیگا نا امید شوند. بازی رئال و ویارئال در حالی که تا دقیقه 87 بدون گل بود، با ضد حمله سریع چریشف و ضربه چیپ پابلو فورلانز در ریباند، 1-0 به سود ویارئال تمام شد. خلاصه بازی امشب رئلا مادرید و ویارئال را در ادامه ببینید...

 بیشتر ببینید: خلاصه بازی رئال سلتاویگو .
 بیشتر ببینید: خلاصه بازی رئال بارسا .

فیلم: خلاصه بازی امشب رئال - ویارئال



گزارش بازی رئال - ویارئال .


رئال مادرید در خانه خود با یک گل مغلوب ویارئال شد تا روزهای تلخ زیزو استمرار پیدا کند.
رئال مادرید در روزی که فرصت های فراوانی را از دست داد، با گل دقایق پایانی فورلانز مغلوب شد تا تیره روزی های این تیم ادامه داشته باشد.
در دقایق ابتدایی جریان بازی آرام شد و گرچه کهکشانی ها مالک توپ و میدان بودند، اما در خلق موقعیت توفیق چندانی نداشتند. اولین فرصت رئال مادرید در دقیقه 18 و با ضربه دیدنی مارسلو ایجاد شد اما آسنخو با یک دست واکنش زیبایی روی ضربه مدافع برزیلی رئال نشان داد.
در دقیقه 23 رونالدو با نواختن یک ضربه ایستگاهی دیدنی در آستانه زدن گل اول تیمش بود اما با بدشانسی و هنرنمایی سنگربان ویارئال، این ضربه به دیرک دروازه برخورد کرد.
دقایقی بعد و روی پاس تماشایی مودریچ، ستاره پرتغالی کهکشانی ها بهترین بخت را برای باز کردن دروازه ویارئال داشت اما ضربه او از فاصله ای نزدیک با اختلاف کمی به بیرون رفت.
در دقیقه31 این بار رونالدو با نفوذ از جناح راست می توانست بالاخره قفل دروازه زیردریایی ها را بگشاید اما ضربه محکم او به دیوار کناری دروازه آسنخو برخورد کرد. اما بهترین بخت کهکشانی ها در اوقات اضافه نیمه اول به دست آمد اما ضربه رونالدو در دو قدمی دروازه و در موقعیتی مشکوک به پنالتی توسط آسنخو به زیبایی مهار شد تا میزبان علیرغم از دست دادن موقعیت های فراوان با تساوی بدون گل راهی رختکن شود
با شروع نیمه دوم اولین فرصت برای ویارئال ایجاد شد اما ضربه چرشیف در موقعیتی مناسب از کنار دروازه کیلور ناواس راهی بیرون شد. در دقیقه 52 و روی ارسال کارواخال، ضربه والی تونی کروس با عکس العمل زیبای آسنخو همراه بود تا بازی با تساوی بدون گل ادامه پیدا کند.
در دقیقه 62 این کارلوس باکا بود که در محوطه رئال صاحب فرصت گلزنی شد اما علیرغم استپی دیدنی، ضربه محکم او به دیوار کناری دروازه رئال مادرید برخورد کرد.
در دقیقه 71 کاسمیرو شانس خود را برای گلزنی از پشت محوطه جریمه امتحان کرد اما ضربه این هافبک برزیلی با اختلاف کمی به بیرون رفت. در ادامه کهکشانی ها علیرغم برتری در مالکیت موقعیت چندانی ایجاد نکردند. در دقیقه 81 مودریچ در محوطه می توانست زننده گل اول بازی لقب بگیرد اما ضربه او از بالای دروازه راهی خارج شد.
اما در دقیقه 87 این ویارئال بود که در عین ناباوری به گل رسید. روی یک ضدحمله سریع، ضربه چریشف در موقعیتی تک به تک با مهار دیدنی ناواس همراه بود اما روی ریباند پابلو فورلانز موفق شد با یک ضربه چیپ فوق العاده دروازه رئال مادرید را باز کند و ویارئال با همان یک گل حریف نامدار خود را مغلوب کند.

کد N1814504

وبگردی