آفتاب

راز جنایت خونین خانوادگی برملا شد | مادر و دخترانش قربانی بخشش قاتل شدند

راز جنایت خونین خانوادگی برملا شد | مادر و دخترانش قربانی بخشش قاتل شدند

راز جنایت خونین خانوادگی برملا شد | ساعت 10 صبح دیروز، صدای تیراندازی، سکوت صبحگاهی آرامستان را درهم شکست. افرادی که برای زیارت اهل قبوررفته بودند دراوج وحشت و ناباوری سه مرد را دیدند که سوار بر خودروی پراید به سمت زن میانسال و سه دخترجوان‌اش آتش گشوده و بلافاصله از آنجا متواری شدند. در این جنایت هولناک زن میانسال و سه دخترش دردم کشته شدند.

به گزارش آفتاب، ساعت 10 صبح دیروز، صدای تیراندازی، سکوت صبحگاهی آرامستان را درهم شکست. افرادی که برای زیارت اهل قبوررفته بودند دراوج وحشت و ناباوری سه مرد را دیدند که سوار بر خودروی پراید به سمت زن میانسال و سه دخترجوان‌اش آتش گشوده و بلافاصله از آنجا متواری شدند. در این جنایت هولناک زن میانسال و سه دخترش دردم کشته شدند. دقایقی بعد و با حضور مأموران پلیس و بازپرس کشیک دادسرا در محل واقعه و همزمان با شروع تحقیقات مقدماتی مشخص شد مادر 45 ساله و سه دخترش که 20 تا 27 ساله بودند درجریان تیر اندازی مردان ناشناس کشته شده‌اند.
در ادامه تحقیقات و بررسی دوربین‌های مداربسته محل واقعه و بررسی‌های تخصصی مشخص شد مردان پراید سوار، عموهای دختران جوان بودند که به سوی آنها تیراندازی کرده و گریخته بودند.
تیم جنایی درادامه بررسی‌ها پی بردند تیرماه امسال، پدر دختران که در آرامستان دفن بود توسط دامادش به قتل رسیده است. اما دخترهایش از قصاص قاتل گذشت کرده بودند. زمانی که خبر رضایت دختران حجت به برادرانش رسید آنها درحالی که بشدت از این تصمیم عصبانی بودند نقشه خونخواهی از همسر و فرزندان برادرشان را طراحی واجرا کردند.
سرهنگ محمدرضا آمویی- معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه- عصر دیروز گفت: پس از این جنایت مسئولان عالی رتبه قضایی و انتظامی استان بلافاصله وارد عمل شدند و به‌ طور مستقیم رسیدگی به پرونده را در دستورکار قرار دادند. امیدواریم با تلاش تیم‌های تخصصی عاملان این جنایت خونین خانوادگی هرچه زودتر دستگیر شوند.
کد N1814403

وبگردی