آفتاب
معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش:

باید فرصت‌های برابر آموزشی به دانش‌آموزان داده شود

باید فرصت‌های برابر آموزشی به دانش‌آموزان داده شود

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش در سفر به استان گلستان گفت: تلاش معلمان در مناطق عشایری، منجر به تحقق عدالت آموزشی خواهد شد.

به گزارش ایلنا، رضوان حکیم زاده در سفر دو روزه خود به استان گلستان، در جلسه ی شورای آموزش و پرورش گفت: گلستان نمونه‌ای از هم‌زیستی فرهنگی است و باید آن را یک فرصت دانست زیرا کلید امنیت ملی ما احساس تعلق بین تمامی شهروندان است و این می‌تواند الگوی خوبی برای تحکیم چند فرهنگی باشد.

حکیم زاده اظهار کرد: استان گلستان در جذب بازماندگان از تحصیل تلاش خوبی کرده و فقط ۵۳۷ نفر بازمانده وجود دارد که امیدوارم با تلاش همه مسئولان استانی این امر هم مرتفع شود.

وی گفت: باید فرصت‌های برابر آموزشی به دانش آموزان در سطح کشور داده شود و مفهوم واقعی عدالت آموزشی برای یادگیری- یاددهی اتفاق بیفتد.

معاونت آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش با بیان این‌که معلمان عشایر در گلستان مناعت طبع بالایی دارند و من آن را امروز در بازدیدهایم مشاهده کردم، اضافه کرد: آن‌ها هیچ خواسته‌ای برای خود نداشتند و در جهت بهبود شرایط تحصیل دانش آموزان تلاش می‌کردند.

حکیم زاده با بیان این‌که اگر به فکر توسعه هستیم باید به شاخص ها توجه کنیم، اظهار کرد: باید سواد رسانه‌ای دانش آموزان بالا رود تا تحریکات دشمنان را بفهمند و این نقش سایر دستگاه‌ها را در همکاری با آموزش و پرورش نشان می‌دهد.

کد N1813972

وبگردی