آفتاب

کارگاه تولید پوشاک در خیابان انقلاب در آتش سوخت/نجات جان دو کارگر

کارگاه تولید پوشاک در خیابان انقلاب در آتش سوخت/نجات جان دو کارگر

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از حریق در یک ساختمان سه طبقه و نجات جان دو کارگر خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات حادثه آتش‌سوزی در خیابان انقلاب گفت: ساعت 14:58 یک مورد آتش‌سوزی در یک ساختمان در خیابان انقلاب(حد فاصل خیابان نجات‌اللهی و پل کالج) به سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده می شود.

او با بیان اینکه 4 ایستگاه آتش‌نشانی همراه خودروی بالابر و نردبان هیدرولیکی و خودروی حامل تجهیزلت تنفسی به محل حادثه اعزام شد، خاطرنشان کرد: محل آتش‌سوزی یک ساختمان سه طبقه قدیمی بود که بیشتر بخش‌های آن به‌عنوان انبار تولید پارچه و پوشاک و البسه استفاده می‌شد. این ساختمان از سقف‌های قدیمی شیروانی بهره‌مند بود که آتش از سقف‌ها شروع شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تصریح کرد: زمانی که آتش‌نشانان به محل حادثه رسیدند چیزی حدود 300 متر از سقف‌ها کاملا شعله‌ور بود و دود زیادی به آسمان متصاعد شده بود. همچنین آتش به طبقه سوم این ساختمان نیز سرایت کرده بود.

ملکی تاکید کرد: آتش‌نشانان در کمتر از سه دقیقه در محل حاضر شده و عملیات را به سرعت آغاز کرده و همزمان که از طریق راه پله‌ها خود را به طبقه سوم رساندند از طریق نردبان هیدرولیک نیز خود را با پشت‌بام رساندند.

او با بیان اینکه آتش‌نشانان بخش‌هایی از سقف‌ها را برش زدند، گفت: خوشبختانه با سرعمت عمل بالا از سرایت آتش به دیگر طبقات جلوگیری شد اما عملیات همچنان ادامه دارد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی بیان کرد: در این حادثه مورد مصدومیت و تلفات جانی تاکنون نداشتیم و دو نفر از کارگران که داخل کارگاه طبقات پایین مشغول کار بودند توسط آتش‌نشانان به سلامت از ساختمان خارج شدند. در حال حاضر آتش‌نشانان روی سقف‌های این ساختمان در حال اطفا و لکه‌گیری هستند.

کد N1813781

وبگردی