آفتاب

همه چیز درباره هتل داریوش کیش

همه چیز درباره هتل داریوش کیش

همه چیز درباره هتل داریوش کیش | کیش نقطه امن و آرام و در عین حال شیک برای هر مسافر تور کیش است. همه چیز در این گوهر خلیج فارس بسیار ایده‌ال و زیبا ست به طوری که مورد پسند گردشگران در سراسر جهان شده است. وجود جاذبه های توریستی بزرگ در کیش، هتل های لوکس، ورزشهای آبی و هوای فوق‌العاده و تفریحات متفاوت مانند ، غواصی و قایقرانی کیش را به جایگاه مناسبی برای گذراندن تعطیلات تبدیل کرده است.


همه چیز درباره هتل داریوش کیش
کیش نقطه امن و آرام و در عین حال شیک برای هر مسافر تور کیش است. همه چیز در این گوهر خلیج فارس بسیار ایده‌ال و زیبا ست به طوری که مورد پسند گردشگران در سراسر جهان شده است. وجود جاذبه های توریستی بزرگ در کیش، هتل های لوکس، ورزشهای آبی و هوای فوق‌العاده و تفریحات متفاوت مانند ، غواصی و قایقرانی کیش را به جایگاه مناسبی برای گذراندن تعطیلات تبدیل کرده است. این محبوبیت عظیم تور کیش در بین توریستها ، جزیره را مجاب به ساخت هتل های بسیار با کیفیت در حد هتل های 5 ستاره کشور های اروپایی و امریکایی تبدیل کرد است . جالب است که اکثر هتل های کیش از طریق رزرو آنلاین، رزرو میشوند و مسافران به راحتی میتوانند اقامتگاه خود را انتخاب کنند. اما کیش تنها نقطه برای گذراندن تعطیلات افراد مرفه نیست! بلکه با یک پرواز اقتصادی و اقامت در یکی از هتل های ارزان قیمت میتوانند تور کیش ارزان را تجربه کنید . تور کیش هزینه زیادی نخواهد داشت. چون همانقدر که هتل های لوکس در حد کیفیت جهانی دارد هتل های ارزان و مناسب نیز دارد. چنین تنوع شگفت انگیزی از هتلها و مهمانخانه های متفاوت از نظر کیفیت و قیمت در کیش باعث می شود که جای هیچگونه تردیدی در ذهن مسافران را برای انتخاب این مقصد گردشگری  باقی نگذارد. وجود هتل های آریان – سارا – گراند لوتوس گزینه های شگفت انگیز برای اقامت ارزان در کیش هستند. هفت هتل پنج ستاره در کیش با امکانات فوق‌العاده ای وجود دارد. هتل‌هایی مانند داریوش و ترانج یکی از عالیترین هتل های ایران هستند.اما در این مطلب قصد داریم همه چیز را در مورد هتل داریوش بیان کنیم.
هتل داریوش کیش
لوکس‌ترین هتل در تاریخ ایران هتل داریوش بوده است هتلی در قلب جزیره کیش که تا ساحل خلیج فارس فقط 3 دقیقه و تا پارک دلفین فقط 5 دقیقه فاصله دارد. بازارهای محلی پر جنب و جوش نیز در این نزدیکی هستند، از جمله بازار مریم یا بازار مروارید. جاذبه های دیگر مانند اسکله بزرگ تفریحی و یا چند مسیر دوچرخه سواری و نقاط دیگر نیز به چند دقیقه می رسد. این هتل با یک فضای حیرت انگیز که مهمانان میتوانند در تورهای قایقرانی شرکت کنند، درست شده است. دیگر امکانات تفریحی تور کیش هتل داریوش عبارتند از زمین تنیس و سالن بدنسازی و …
اکثر اتاقها دارای تخت دوتایی و تختخواب مجلل هستند، همه اتاقها به لحاظ ظرافت با کف سرامیکی و دیوارهای با کنده کاری هنری آذین شده اند. برخی از اتاقها دارای منظره ای روبه دریا و بعضی دیگر دارای منظره ای روبه باغ بزرگ هتل می باشند.دکوراسیون های فوق العاده قدیمی که از سنگ مرمر و مجسمه های شیرها ساخته شده‌اند. وجود یک چشم آب بزرگ از ابتدا تا انتهای هتل کشیده شده است.

درباره هتل داریوش
فرشهای دست بافت بسیار معروف ایرانی با اندازه بزرگ با تعداد زیادی از آثار و مجسمه های سنگ مرمر، در سراسر لابی گسترش یافته است. هتل داریوش واقعا نماد فرهنگ و تاریخ باستانی ایران بزرگ است. این هتل زیبا و مدرن پنج ستاره به عنوان نماد تاریخی ایران با معمار منحصر به فرد آن، شکوه و عظمت فرهنگ و تمدن ایرانیان عزیز را به نمایش گذاشت. این هتل الهام گرفته از پرسپولیس نمادینۀ افتخار ایران باستان در دوره هخامنشی است.
امکانات هتل
هتل داریوش با 184 اتاق، سوئیت و آپارتمان در سال 1382 ساخته شده است.عوامل زیادی مانند  مهمان نوازی به سبک ایرانی باعث شد که مالک این هتل به هر طریق این هتل را گسترش دهد . امکانات داخل اتاق های و سوئیت‌ها این هتل کامل و در حد بسیار باکیفیت و استاندارد جهانی است و همچنین امکاناتی دیگر مانند زمین تنیس . سالن ماساژ تایلند . استخر روباز مخصوص زنان و مخصوص آقایان . سالن بیلیارد . اینترنت در تمام هتل هم لابی هم اتاق . غواصی . سالن آمفی تئاتر رو باز بر روی دریا و سر پوشیده . بازدید از پارک دلفینها و باغ پرندگان .کافی‌شاپ . روم سرویس . بوفه مخصوص صبحانه . خود پرداز در سایت . خشکشوئی . آسانسور .
اتاق های این هتل شامل : دو نفره دبل رو به باغ – دو نفره دبل رو به دریا – سوییت استودیو – سوئیت آتوسا یک خوابه رو به باغ – سوئیت آتوسا یک خوابه رو به دریا . که همه این اتاقها و سویت ها دارای امکاناتی رفاهی مانند تلویزیون LCD-LED, شبکه های ماهواره ای, تلفن, یخچال, چای / قهوه ساز, وان حمام, دوش, حمام, سشوار, سرویس بیدار باش, ملافه, قفسه لباس, تهویه مطبوع, کمد, کمد کفش, میز می‌باشد.
کد N1813669

وبگردی