آفتاب

ماموریت رییس‌جمهور به وزرای صنعت و جهاد کشاورزی برای ذخیره‌سازی میوه‌های شب عید

ماموریت رییس‌جمهور به وزرای صنعت و جهاد کشاورزی برای ذخیره‌سازی میوه‌های شب عید

سخنگوی دولت گفت: باتوجه به ضرورت تنظیم بازار برای شب عید رییس جمهور ماموریت ویژه‌ای به وزیر صنعت، معدن، تجارت و جهاد کشاورزی دادند تا نسبت به ذخیره سازی میوه‌ها اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد‌باقر نوبخت در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در رابطه اقدامات دولت در خصوص برنامه‌ریزی برای جلوگیری از گرانی‌های آخر سال گفت: تنظیم بازار یکی از وظایف مهم و موثر وزارت بازرگانی بود بعد از ادغام وزارت بازرگانی در وزارت صنایع و معادن این موضوع تا حدی مغفول مانده به همین جهت دولت در آغاز دولت دوازدهم یک لایحه به مجلس ارایه کرده است تا ما مجددا وزارت بازرگانی را احیا کنیم.

رییس سازمان برنامه بودجه افزود: باتوجه به ضرورت تنظیم بازار برای شب عید، رییس جمهور ماموریت ویژه‌ای برای وزیر صنعت، معدن، تجارت و جهاد کشاورزی دادند تا نسبت به ذخیره سازی میوه‌ها اقدام کنند و سازمان برنامه بودجه نیز موظف به حمایت‌های مالی شد. انشالله روزهای خوب با قیمت مناسبی در پیش داشته باشیم.

سخنگوی دولت ادامه داد: امروز عمده مباحث در هیات دولت در ارتباط با خدماتی که برای بیمه ایثارگران در نظر گرفته شده بود. درباره بیمه پایه و تکمیلی ایثارگران تجمیع شده در بنیاد شهید، قرار شد همه دستگا‌ها در رابطه با بیمه پایه کارمندان خود در‌‌ همان دستگاه اقدام کنند تا انشالله ایثارگران از این اقدام رفاهی بهره‌مند شوند.

کد N1813511

وبگردی