آفتاب

تصادف پژو با اتوبوس ۱ کشته و ۲ مجروح برجای گذاشت

تصادف پژو با اتوبوس ۱ کشته و ۲ مجروح برجای گذاشت

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان از برخورد سواری پژو 405 با یک دستگاه اتوبوس ولوو خبر داد و گفت : متاسفانه در این حادثه رانندگی یک تن کشته و 2 نفر مصدوم شدند.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "علی اصغر شیرمحمدی" با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی اعلام فوریت های پلیس 110 مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در محور "بیجار - زنجان" تیم گشت پلیس راه این محور به منظور امداد رسانی و بررسی بیشتر به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود: با حضور ماموران در محل طی بررسی های انجام شده و شواهد عینی موجود در صحنه مشخص شد یک دستگاه سواری پژو 405 با یک دستگاه اتوبوس ولوو برخورد کرده است.

شیرمحمدی بیان داشت: متاسفانه در این تصادف راننده پژو 405 به علت شدت جراحات وارده در دم جان باخت و سرنشین پژو و راننده ولوو مصدوم و برای مداوا به بیمارستان منتقل شد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه علت این حادثه عدم رعایت حق تقدم توسط راننده پژو اعلام شده است، خاطر نشان کرد: شهروندان با سرعت مطمئنه رانندگی کنند و از انحراف به چپ و تغییر ناگهانی مسیر و سبقت های غیر مجاز خودداری کنند.

کد N1813421

وبگردی