آفتاب

پیام مراجع تقلید به وزیر کشور: مطالبات و دغدغه‌های معیشتی مردم را پیگیری کنید

پیام مراجع تقلید به وزیر کشور: مطالبات و دغدغه‌های معیشتی مردم را پیگیری کنید

ایرنا نوشت: نمایندگان وزیر کشور با سفر به قم با حضرات آیات عظام صافی گلپایگانی، نوری همدانی، مکارم شیرازی، سبحانی و علوی گرگانی و نماینده آیت الله سیستانی دیدار و بر لزوم توجه جدی مسئولان به پیگیری و تحقق مطالبات مردم تاکید کردند.

مراجع معظم تقلید در این دیدارها که روز گذشته برگزار شد، طی سخنانی حفظ اتحاد و هوشیاری ملت را نیاز مبرم برهه کنونی برای عبور از موانع و بی اثر ساختن توطئه ها و دشمنی ها بر ضد نظام اسلامی عنوان کردند.

قائم مقام وزیر کشور نیز در این دیدارها به نمایندگی ازسوی اعضا درسخنانی با ارائه گزارشی از حوادث اخیر کشور، اظهار کرد: این ناآرامی ها به شکل بسیار مطلوب توسط ناجا و دستگاه ها و نهادهای مسئول، مدیریت و اکنون آرامش کامل در کشور برقرار شده است.

سیدحسین هاشمی با اشاره به طرح شعارهای ساختارشکنانه و هتک حرمت مقدسات از سوی عده ای اندک در حوادث اخیر با سوءاستفاده از مطالبات به حق مردم، تصریح کرد: دولت خود را موظف به برطرف کردن مشکلات و خواسته های قانونی و به حق مردم می داند و برای تحقق آن ها از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

وی با قدردانی از توصیه های علما و مراجع معظم تقلید در آرام سازی جو عمومی کشور، همگرایی، وحدت و انسجام ملی را نیاز اصلی کشور عنوان و ابراز امیدواری کرد در پرتو همکاری، همدلی و همصدایی بیش از پیش ملت با مسئولان، مشکلات کشور مرتفع شده و نظام در مسیر توسعه و بالندگی قرار گیرد.

تجمع های مسالمت آمیز چندی پیش در کشور با تحریک دشمنان و سوء استفاده عوامل فریب خورده داخلی منجر به بروز ناآرامی در چند شهر شد که با هوشیاری ملت، مسئولان و نیروهای انتظامی و امنیتی، در کوتاه ترین زمان توطئه دشمنان شکست خورد.

27214

کد N1812532

وبگردی