آفتاب

برخی از مسئولان به وظیفه خود عمل نمی‌کنند

برخی از مسئولان به وظیفه خود عمل نمی‌کنند

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: حقیقتا مردم مشکل دارند و بی‌شک برخی از مسئولان اجرایی کشور به وظیفه خود عمل نمی‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت الاسلام ابوتراب بهرامی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در مراسم معارفه سردار حمید هداوند گفت:‌ شکی نیست مردم مشکلات فراوان مالی و اقتصادی دارند مردم با مشکل بیکاری و مسکن مواجه هستند و بسیاری از موسسات مالی به اموال مردم خیانت کردند و بی‌شک گرفتاری‌های مردم بسیار زیاد است.

او با بیان اینکه وقتی تعرض به انقلاب اسلامی مطرح می‌شود مردم به صحنه می‌آیند، گفت:‌ در حوادث اخیر نیز دیدیم که مردم در همه استان‌ها شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود می‌دادند اما بدانید که حقیقتا مردم مشکل دارند و بی‌شک برخی از مسئولان اجرایی کشور به وظیفه خود عمل نمی‌کنند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به بیانات رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی و اشتغال تصریح کرد:‌ باید تلاش و کار بیشتری صورت گیرد تا بیکاران مشغول به کار شوند. متاسفانه در حوادث اخیر به دشمن کد دادیم و ضعف خود را بیان کردیم و دشمن نیز از همین نقطه به ما فشار آورد.

 حجت الاسلام بهرامی با بیان اینکه باید با تمام وجود برای جوانان و مستضعفان تلاش کنیم خاطرنشان کرد: همانگونه که امام فرموده‌اند مردم ولی نعمت ما هستند و رئیس جمهور وزرا و همه مدیران باید وقف مردم باشند. اگر بیانات مقام معظم رهبری را در حوزه ‌های مختلف جمع آوری کنیم مجموعه‌ کاملی به دست می‌آید که می‌توانیم بر اساس آن مشکلات مردم را برطرف کنیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به حوادث اخیر تصریح کرد: دشمنان در صف متعرضین رخنه کرده و با استفاده از همه امکانات از جمله شبکه‌های ماهواره‌ای توانست در صف متعرضان قرار بگیرد و ترامپ دیوانه و اسرائیل هم از این موضوع ذوق زده شدند و آن جوانک خام آل سعود نیز از این فرصت استفاده و عقده‌گشایی کرده و ذوق زده شد. ترامپ هم گفت ما عامل خود را در عربستان سر کار گذاشتیم و رسما بن سلمان را عامل آمریکا در عربستان دانست و هم پیمان شدند و با استفاده از ابزارهای امنیتی، سیاسی، اقتصادی از این فرصت که در کشور ما به وجود آمده بود سوء استفاده کردند اما مردم شریف انقلابی ما که با توجه به نیازشان اعتراض کرده بودند وقتی متوجه شدند دشمن در صف آنها رخنه کرده به میدان آمدند و مسیر خود را از آمریکا، اسرائیل و آل سعود که در صف آنها رخنه کرده بود جدا کردند.

او گفت: دشمنان خواب دیده بودند که از این فرصت استفاده کنند و چیزی را که در حوادث 88 به عقلشان نرسید در فتنه جدید اجرایی کنند.

حجت الاسلام بهرامی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره فتنه خاطرنشان کرد: باید هشیاری و بصیرت داشته باشیم و نیروی انتظامی که در راس مقابله با فتنه قرار دارد باید بصیرت بیشتری داشته و آگاه باشد حتی سربازان هم باید فتنه‌های ملی، منطقه‌ای و بین المللی را بشناسند تا بتوانند با آن مقابله کنند.   

او با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص وحدت و انسجام گفت: رهبر از شرایط انسجام فعلی راضی هستند و ما انسجام بسیار خوبی را در حوادث اخیر شاهد بودیم و همین انسجام در کل کشور حاکم بود و هیچ قدرتی نمی‌تواند تا زمانی که این انسجام وجود داشته باشد بر ما مسلط باشد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به موضوع ولایت محوری گفت:‌ از سوی دیگر باید ولایت محور باشیم اطاعت از ولایت فقیه اطاعت از رسول الله است همه علما ولایت فقیه را از ضروریات اسلام می‌دانند همانطور که در اداره جامعه در زمان حکومت رسول الله(ص) اطاعت از پیامبر واجب بود در حال حاضر نیز اطاعت از ولایت فقیه واجب است و اطاعت از ولایت فقیه ضامن بقای ماست.

او با بیان اینکه ما مدیون فداکاری و شجاعت شهدا هستیم گفت: باید با پیروی از سیره شهدا دشمن را ناکام کنیم در طول 40 سال گذشته نیز ملت راه را شناخته و ادامه می‌دهند و دشمن را در فتنه‌های مختلف ناکام کردند. مردم از ولایت و نظام در طول سال‌های مختلف حمایت کرده و هر جا بوی توطئه به مشام رسیده با وجود مشکلات از هر قشری به میدان آمدند و از نظام دفاع کردند.

حجت الاسلام بهرامی با بیان اینکه باید مراقب دشمن در جنگ نرم باشیم گفت: باید مراقب باشیم تا دشمن در جنگ نرم هم شکست بخورد چرا که دشمن در جنگ نرم سعی دارد امید و اعتماد به نفس را از ما بگیرد و باید با پیروی از ولایت فقیه و انسجام و وحدت ملی با دشمن مقابله کنیم.

کد N1812447

وبگردی