آفتاب

شکایت میلیاردی "جیووا" از ایران واقعی نیست

شکایت میلیاردی "جیووا" از ایران واقعی نیست

قرارداد فدراسیون فوتبال با "جیووا"به دلیل اینکه این تولیدی نتوانسته بود خواسته‌های فدراسیون را برآورده کند سال قبل فسخ شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛در شرایطی که خبر رسیده بود شرکت"جیووا"اسپانسر قبلی لباس های تیم ملی به دلیل استفاده کردن ایران از برند آدیداس از فدراسیون فوتبال شکایت کرده و خواستار غرامتی 10 میلیاردی شده است ظاهرا این موضوع صحت ندارد و قرارداد با این تولیدی لباس سال قبل فسخ شده است.

بر این اساس ظاهرا روز دهم دیماه سال قبل جلسه‌ای با حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، امیر عابدینی مدیر بازرگانی فدراسیون و محمدعلی تابع بردبار مدیرعامل شرکت خدمات ورزشی و بازرگانی پارس (نماینده انحصاری جیووا در ایران) برگزار شده است که در انتهای آن جلسه تفاهم‌نامه‌ای  نوشته و به امضای هر 3 نفر رسیده است. در بندی از این تفاهم نامه آمده است با توجه به اینکه شرکت جیووا نتوانسته خواسته فدراسیون فوتبال ایران را برآورده نماید و  این امر سبب شده به اعتبار بین‌المللی ایران خدشه وارد شود و نارضایتی عمومی را فراهم آورده؛ فلذا طرفین، قرارداد مورخ 20 مارس 2016 را به صورت رسمی فسخ و با امضای این صورتجلسه ادامه این همکاری را کان لم‌یکن اعلام می‌نمایند و از این به بعد طرفین هیچ گونه ادعایی نسبت به هم نداشته و نخواهند داشت.

 

251 41

کد N1811896

وبگردی