آفتاب

احمدی‌نژاد: هستم و جا نزدم

احمدی‌نژاد: هستم و جا نزدم

محمود احمدی‌نژاد یازده سال پیش در سفر استانی خود به خوزستان، که هنوز بگم‌بگم‌های تاریخی‌اش شروع نشده بود، از عملکرد مدیران میانی دولت ابراز نگرانی کرد و گفت: اگر روزی شرایط فراهم شود که بتوانیم جنایات اقتصادی برخی از این افراد و گروه‌ها را فاش کنیم مشخص خواهد شد که با شعار توسعه چه بلایی بر سر مردم می‌آورند.

به گزارش خبرآنلاین، احمدی نژاد در نشستي با منتخبان استان خوزستان گفت: تحمل عدالت براي برخي افراد خيلي سخت است و مذاق‌هايي كه به مزه‌هاي چرب و شيرين عادت كرده‌اند در برابر اجراي عدالت مقاومت مي‌كنند.

رییس دولت‌های نهم و دهم با بيان اين‌كه در برابر اجراي عدالت، ويژه‌خواران و رانت‌خواران زير پرچم‌هاي مختلف و شعارهاي گوناگون پنهان مي‌شوند، افزود: مقاومت‌ها در برابر اجراي عدالت بسيار سنگين است.

نماينده دانشجويان نيز در سخناني خطاب به رييس جمهور از عدم هماهنگي برخي مديران مياني دولت در اجراي عدالت گفت و افزود: سخت‌ترين مرحله برپايي عدالت اجراي آن در جامعه است.

احمدي نژاد تاكيد كرد: اگر روزي شرايط فراهم شود كه بتوانيم جنايات اقتصادي برخي از اين افراد و گروه‌ها را فاش كنيم مشخص خواهد شد كه با شعار توسعه چه بلايي بر سر مردم مي‌آورند.

او با تاكيد بر اين كه در مقابل اين افراد و مخالفان اجراي عدالت كوتاه نيامده است، گفت: من هستم و جا نزده‌ام و اگر مرا هزار بار قطعه قطعه كنند و دوباره زنده شوم، باز هم در مقابل اين افراد خواهم ايستاد.

27215

کد N1811582

وبگردی