آفتاب

کریمی: امیدوارم با ماندن در لیگ برتر هواداران سپیدرود را راضی نگه دارم

کریمی: امیدوارم با ماندن در لیگ برتر هواداران سپیدرود را راضی نگه دارم

سرمربی سپیدرود رشت در نشست خبری پایان این دیدار حاضر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی کریمی پس از شکست 2 بر یک تیمش برابر گسترش فولاد تبریز در نشست خبری حاضر شد و گفت: امروز روی بی‌رحم فوتبال را دیدیم. در نیمه دوم موقعیت زیادی داشتیم اما با بدشانسی از دست دادیم. گل‌هایی که خوردیم هم روی اشتباهات فردی بود. باید بیشتر تمرین کنیم تا این اشتباهات کمتر شود. از بازیکنانم راضی هستم و خودم این انتظار را نداشتم که اینقدر خوب بازی کنند. از همه آنها تشکر می‌کنم و به تبریزی ها هم تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: بضاعت ما همین است. دنبال این هستیم که بیایند و به ما کمک کنند. امیدوارم گزینه‌های خوبی پیدا کنیم. ضربات آخر را باید با دقت بشتری بزنیم. در 18 قدم فرصت‌های خوبی داشتیم و نیاز به تمرین بیشتر داریم تا آنها را راحت از دست ندهیم. درست است که نتیجه را باختیم، اما بازی را بردیم. در نیمه دوم بازی کاملاً یک طرفه بود و بازی را در اختیار داشتیم، اما به این چیزها امتیاز نمی‌دهند و این مالکیت باید به گل زده تبدیل شود و 3 امتیاز را بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت در ادامه گفت: خودم به شخصه خیلی امیدوارم و معتقدم که همه سنگ تمام گذاشتند. تمام تیم من امروز خوب بازی کردند، اما محمد غلامی و محمدرضا خیلی در جریان بازی بودند. آنها در تمرینات ما را مجاب کردند تا از تجربه آنها استفاده کنیم و خوشحالم که از اعتمادی که به آنها کردیم پیشمان نیستم. محمدرضا مهدوی باید بیشتر کار کند تا شرایط بدنی‌اش بهتر شود، اما در کل از تمام بازیکنانم راضی هستم؛ چه نفراتی که در ترکیب اصلی بودند و  چه نفراتی که تعویض شدند.

کریمی افزود: نیمه دوم خوب کار می‌کردیم و تیمی که خوب کار می‌کند هم نیاز به تعویض ندارد. ما از نظر بدنی در شرایط ایده‌آل نیستیم و باید بیشتر کار کنیم. در لیگ برتر ایران هیچ تیمی 100درصد آماده نیست. امروز شرایط خیلی خوبی داشتیم، اما خستگی ما را مجبور کرد تا تعویض داشته باشیم. فرصت‌های خوبی هم داشتیم و با بدشانسی از دست دادیم.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: یکی از دلایلی که من مسئولیت این تیم را پذیرفتم حضور تماشاگران پرشور بود. از قدیم به یاد دارم که همیشه حامی تیم خود بودند. امروز هم سنگ تمام گذاشتند. فوتبال همین است و فکر می‌کنم امروز تماشاگران از بازی ما راضی بودند. امیدوارم با ماندن در لیگ برتر آنها را راضی نگه داریم و برای آینده برنامه‌ریزی کنیم.

علی کریمی گفت: مالکیت و تعداد پاس ملاک گرفتن 3 امتیاز نیست. در روزهای اخیر کار خاصی نتوانستم بکنم. بازیکنان هرچه داشتند در زمین گذاشتند و شانس با ما یار نبود. اگر از ابتدای فصل این تیم بهتر کار می‌کرد دیگر انتهای فصل این شرایط را پیدا نمی‌کردیم. ما فقط توانستیم چند تمرین ساده برگزار کنیم. خدا را شکر که تماشاگران از بازی امروز راضی بودند و اگر عمری باشد تلاش می‌کنیم تیم بماند و برای سال‌های آینده برنامه ریزی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: پیش از این کسی کم کاری نکرده است، اما فکر می‌کنم بازیکنان از نظر روحی و روانی مشکلاتی داشتند. کسی که کم کاری کند اولین نفر خودش را خراب می‌کند. به نظر من اگر همین بازیکنان با من یا بدون من با همین توانایی به کار خود ادامه دهند خیلی راحت امسال در لیگ خواهیم ماند. هواداران هم باید به ما کمک کنند و مثل امروز حتی در باخت کنار تیم حضور داشته باشند و تشویق کنند.

41258

کد N1811542

وبگردی