آفتاب

نخستین نشست شورای برنامه‌ریزی صنف نشر در سی‌ویکمین نمایشگاه کتاب برگزار شد

نخستین نشست شورای برنامه‌ریزی صنف نشر در سی‌ویکمین نمایشگاه کتاب برگزار شد

سخنگوی شورای سیاستگذاری سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از برگزاری نخستین جلسه شورای برنامه‌ریزی و اجرایی تشکل‌های نشر در این دوره از نمایشگاه با حضور معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد.

به گزارش ایلنا، همایون امیرزاده در این ارتباط گفت: این نشست با حضور محسن جوادی؛ معاون وزیر، ۶ نفر از اعضای شورای برنامه‌ریزی و اجرایی تشکل های نشر شامل آقایان مرتضی آخوندی، محمود آموزگار، فتح الله فروغی، سید محمود حسینی، حسین معینی، عبدالعظیم فریدون و امیرمسعود شهرام‌نیا؛ مدیرعامل موسسه نمایشگاه های فرهنگی و اینجانب به عنوان مشاور اجرایی معاونت فرهنگی و سخنگوی نمایشگاه برگزار شد.

سخنگوی شورای سیاستگذاری سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران همچنین افزود: آقای محمدرضا حاتمی دیگر عضو شورای برنامه‌ریزی و اجرایی تشکل های نشر در نمایشگاه با اطلاع قبلی در این جلسه حضور نداشتند.

وی توضیح داد: در این جلسه که در فضایی تعاملی برگزار شد اعضای شورا بر همدلی و همراهی به منظور برگزاری هرچه بهتر نمایشگاه تاکید کردند.

امیرزاده افزود: بر اساس مصوبه این جلسه مقرر شد شورای برنامه‌ریزی و اجرایی صنف نشر در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران معاون اجرایی، مدیران کمیته هایی که به صنف واگذار شده، نمایندگان صنف در شوراها، کمیسون ها و کمیته های نمایشگاه را به معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی کند.

گفتنی است سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۲ تا ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ در مصلای امام خمینی(ره) تهران برگزار می شود.

کد N1811082

وبگردی