آفتاب

سرقتی که سرانجامش قتل شد! | دستگیری دزد قاتل در آمل

سرقتی که سرانجامش قتل شد! | دستگیری دزد قاتل در آمل

سرقتی که سرانجامش قتل شد! | مرد جوان که برای سرقت وارد خانه‌ای شده بود پس از روبه‌رو شدن با مرد صاحبخانه و میهمانش، دست به جنایت زد.

به گزارش آفتاب، دراین جنایت خونین که عصر یکشنبه - 10 دی 96 - دریکی ازمحله‌های شهرستان آمل رخ داد مرد صاحبخانه با ضربات کارد سارق جوان کشته شد.
عصر روز واقعه صاحبخانه 65 ساله به همراه مرد دیگری در خانه نشسته و مشغول صحبت بودند که صدایی توجه آنان را به خود جلب کرد.
آنها که نگران شده بودند بسرعت خود را به اتاق رساندند اما با دیدن میهمان ناخوانده‌ای در چند قدمی‌شان شوکه شدند.
دو مرد که خود را درمقابل دزد جوانی دیدند و نمی خواستند راهی برای فرارش بگذارند تلاش کردند او را دستگیرکنند و تحویل پلیس بدهند. اما سارق 28 ساله ناگهان کاردی از زیر لباس‌هایش بیرون کشید و تلاش کرد با تهدید راهی برای فرار پیداکند.
دزد وحشتزده که نگران رسیدن پلیس بود ناگهان  با کارد به طرف دو مرد حمله ور شد و چند ضربه به گردن و صورت مرد صاحبخانه و میهمانش وارد کرد وبلافاصله هم پا به فرار گذاشت.
همسایه‌های ساختمان که با شنیدن صدای مشاجره و درگیری متوجه ماجرا شده بودند بسرعت خود را به محل مورد نظر رساندند. آنان با مشاهده پیکرهای خونین مرد صاحبخانه ودوستش بسرعت پلیس و اورژانس را در جریان قرار دادند.
دقایقی بعد هم مأموران پلیس و امدادگران به آنجا رسیدند. بلافاصله نیز پیکرهای خونین به بیمارستان انتقال یافت. اما مرد صاحبخانه با وجود تلاش تیم پزشکی دراتاق عمل جان باخت، ولی دوستش نجات یافت.
ازسوی دیگر تجسس‌های ویژه پلیسی برای شناسایی و دستگیری عامل جنایت در دستور کار قرار گرفت.
مأموران پلیس آگاهی آمل نیزدر تحقیقات تخصصی و با توجه به نشانی‌هایی که میهمان مجروح از مشخصات ظاهری دزد جنایتکار در اختیارشان قرار داد بود، تلاش برای شناسایی او را آغاز کردند. تا اینکه پس از افشای هویت متهم، نشانی مخفیگاهش در یکی از محلات آمل به دست آمد و او در یک عملیات غافلگیرانه به دام افتاد.
سرهنگ آزادی - فرمانده انتظامی شهرستان آمل - در این باره گفت: متهم پس ازاعتراف به قتل تحت بازجویی‌های فنی قراردارد.
کد N1810971

وبگردی