آفتاب

پرونده معمای مرگ عجیب زن در انباری ادامه دارد

پرونده معمای مرگ عجیب زن در انباری ادامه دارد

پرونده معمای مرگ عجیب زن در انباری ادامه دارد | مرد جوانی که به اتهام قتل همسرش و مخفی کردن جسد در انباری خانه، تحت تعقیب است صبح دیروز در شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز پای میز محاکمه ایستاد.این درحالی است که پزشکی قانونی اعلام کرده این زن بر اثر خوردن قرص‌های سمی جان باخته است، اما خانواده قربانی اعلام کرده‌اند دخترشان به دست شوهرش به قتل رسیده است.

به گزارش آفتاب، مرد جوانی که به اتهام قتل همسرش و مخفی کردن جسد در انباری خانه، تحت تعقیب است صبح دیروز در شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز پای میز محاکمه ایستاد.این درحالی است که پزشکی قانونی اعلام کرده این زن بر اثر خوردن قرص‌های سمی جان باخته است، اما خانواده قربانی اعلام کرده‌اند دخترشان به دست شوهرش به قتل رسیده است.
پرونده این ماجرای مرموز از دوم مهر سال 91 به دنبال پیدا شدن جسد زن جوانی در دستور کار قرار گرفت. شوهر او نیز که مدعی شده بود جسد همسرش را داخل انباری خانه شان پیدا کرده به عنوان تنها مظنون پرونده جنایی بازداشت شد.از سوی دیگر کارآگاهان در جریان تحقیقات جنایی دریافتند این زن قبل از مرگ با شوهرش مشاجره داشته است. ازسوی دیگر اولیای دم ادعا کردند دخترشان به دست دامادشان به قتل رسیده  و جسد را نیز داخل انباری پنهان کرده است.جسد فرشته- 41 ساله-که مادر دو دختر 13 و 2 ساله بود یک روزپس ازمرگ،توسط شوهرش سیامک در انباری پیدا شد.این درحالی بود که پزشکی قانونی همان موقع و پس از معاینه جسد، علت مرگ را فشار بر گردنش اعلام کرده بود. اما پس از چهار سال، پزشکی قانونی در تشخیص دیگری اعلام کرد که علت مرگش مسمومیت با قرص‌های سمی بوده است. بر همین اساس سیامک مدتی بعد از زندان آزاد شد و صبح دیروز در حالی که رسیدگی به این پرونده در شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز به ریاست قاضی هدایت رنجبر و با حضور علی یزدانپور -مستشار دادگاه- آغازشده بود، هیچ مدرکی علیه متهم بدست نیامد. اما با  وجود این قضات پس از مشورت با یکدیگر از اولیای دم خواستند50 شاهد به دادگاه بیاورند تا سوگند بخورند که دامادشان دخترشان را به قتل رسانده است. اولیای دم نیز فرصت چهار ماهه‌ای  از قضات خواستند تا شاهدان را برای اجرای مراسم قسامه-سوگند-به دادگاه بیاورند، سپس قضات ختم جلسه را اعلام کردند.
کد N1810964

وبگردی