آفتاب

موتلفه خواستار اشد مجازات فتنه گران جدید شد/مردم کارد به استخوانشان برسد هم پرچم آتش نمی‎زنند

موتلفه خواستار اشد مجازات فتنه گران جدید شد/مردم کارد به استخوانشان برسد هم پرچم آتش نمی‎زنند

تسنیم نوشت: حزب موتلفه اسلامی در بیانیه ای حمایت قاطع خود از دولت را برای حل مشکلات اعلام کرد.

حزب موتلفه اسلامی بیانیه‌ای در پی شرارت برخی عوامل آمریکا و رژیم صهیونیستی صادر کرد و در آن تاکید کرد: مسئولین دولتی در پاسخ به مطالبات مردم در حل مشکلات آنان بکوشند.

در بخش دیگری از این بیانیه اشاره شده است: آشوب‌های چند روز اخیر که به بهانه گرانی و مشکلات اقتصادی به وقوع پیوسته، بنا به اعترافاتی که ترامپ و نتانیاهو و برخی مقامات اروپایی مثل وزیر خارجه انگلیس کرده‌اند، با حمایت آنها صورت گرفته است.

خوشبختانه معترضین به وضعیت اقتصادی، در همان ساعات اولیه ی حرکت‌های آشوبگرانه، حساب خود را از فتنه‌گران جدا کردند و اغتشاشگران تنها ماندند. مقامات امنیتی و قضایی باید فتنه‌گران جدید را که پای در محاربه با نظام گذاشته‌اند و با اسلحه سرد و گرم به ملت حمله کردند و شماری را به شهادت رساندند، به اشد مجازات برسانند.

حزب موتلفه اسلامی با درک شرایط حساس و خطیر کنونی یادآور می‌شود که علی‌رغم کاستی‌ها و مشکلات و سوء تدبیر برخی مقامات دولتی در حل مشکلات مردم، قاطعانه از دولت و همه نهادها و ارگان‌ها حمایت می‌کند و اجازه نمی‌دهد که اوباش و منافقین و نیز استکبار جهانی مشروعیت دولت قانونی را زیر سؤال ببرند. ما از مسئولین می‌خواهیم در پاسخ به مطالبات مردم در حد مقدورات عمل کنند و در مورد عمل به وعده‌های داده شده با صداقت، مشکلات را بیان کرده و در حل آن بکوشند

 کارد به استخوان برسد هم مردم به اسلام توهین نمی کنند

محمدتقی رهبر امام جمعه موقت اصفهان و مشاور فرهنگی مجلس شورای اسلامی در رابطه با اعتراضات مردم در شهرهای مختلف گفت: خواسته و مطالبه حق مردم است برخورد با مفاسد، عدالت اجتماعی، رفع بیکاری و جلوی گرانی ها را گرفتن، حق مردم است. ولی این خواسته های مردم کم کم به سمتی کشیده شد که به شکل رفتارهای غیر عادی و آشوبگرانه درآمد و کسانی خواستند از این موج به نفع بیگانگان استفاده کنند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس هفتم و هشتم ادامه داد: همانطور که دیدیم توهین هایی به ارزش های اسلامی و پرچم جمهوری اسلامی و توهین به مقامات نیز بوجود آمد در حالیکه مردم حتی اگر کارد به استخوانشان هم برسد، چنین کارهایی نمی کنند.

وی ادامه داد: آنچه مهم است اینکه مردم ما با هر سختی که روبرو بشوند، امکان ندارد علیه نظام و ارزش های آن حرفی بزنند و شما در همین نه دی تجمعات مردم را دیدید و در همین دو سه روزه در چندین شهر دیدیم که این آشوب گری  و هنجار شکنی ها را محکوم کردند.

وی افزود: به هر حال این اعتراضات دلایلی مانند تورم گرانی، بیکاری و شرایط بد اقتصادی دارد و نارضایتی مردم درست است. در حال حاضر هم بودجه سال آینده در مجلس مطرح می شود که من هم به نمایندگان گفتم که این بودجه باید در جهت منافع مردم و منافع کشور و طبقات محروم کشور باشد و همه این موضوع را قبول داریم.

امام جمعه موقت اصفهان در پایان در خصوص عملکرد صدا و سیما هم گفت: خوب است همزمان که صدا و سیما اگر اغتشاش ها را نشان می دهند آن بخش از خواسته های مردم و حرف منطقی مردم را نیز پوشش دهند. صدا و سیما باید خواسته های منطقی و مشروع و دلسوزانه مردم را منعکس کنند.

پیام یادگار امام: فرصت طلبان از دغدغه بحق مردم سوء استفاده کردند

حجت‌الاسلام مرتضی اشراقی نوه امام خمینی(ره) در پیامی نسبت به اعتراضات اخیر واکنش نشان داده است.

در این پیام آمده است: الگوی مطلوب حکومت حضرت امام(ره) کاملاً روشن است؛ این الگو، جمهوری اسلامی مبتنی بر آرای مردم و با هدایت و رهبری ولایت فقیه است که نقش ستون فقرات نظام را دارد.

این الگو اساساً قابل خدشه نیست؛ زیرا پشتوانه رأی 98درصدی مردم و تأیید ولایت فقیه را دارد و اگر کسی این اصول را نپذیرفت بی‌تردید در اعتقادش به امام و جمهوری اسلامی و آراء عمومى باید تردید کرد.

او در بخش دیگری از این پیام اشاره کرده است: متأسفانه عده‌اى فرصت‌طلب از دغدغه و دل‌نگرانى و مطالبات بحق اقتصادى و معیشتى مردم سوء استفاده کرده و با بر هم زدن نظم عمومى جامعه و تخریب اماکن عمومى و مذهبى باعث تضییع حقوق مردم شده‌اند. حمایت‌هاى عجیب سران کشورهاى متخاصم و افراد منفورِ ضد ملت ایران از این آشوبگران نیز خود جاى بسى تأمل دارد. 

یقیناً صف عموم مردم ایران اسلامى از آشوبگران جداست و همه مردم عزیز ایران اسلامى در شرایط کنونى کشور، باید با حفظ آرامش و با درک و بصیرت واقعى، وحدت همیشگى‌شان را به رخ معاندان و مخالفان نظام و مردم ایران، بکشند و مانع از سوء استفاده جریان تخریبگر از احساسات مردم شوند.

او پایان می نویسد: توصیه‌اى نیز به مسئولان اجرایى و قانونگذارى کشور، در تصویب بودجه عمومى سال آینده کشور حتماً وضعیت معیشت جامعه در تصویب مصوباتتان لحاظ گردد.

27216

کد N1810956

وبگردی