آفتاب
سلمان خدادادی در گفتگو با ایلنا:

پیش بینی‌های بودجه‌ای که موجب فشار اقتصادی شود، تصویب نخواهد شد/ شرایط زندگی مردم را درک می‌کنیم

پیش بینی‌های بودجه‌ای که موجب فشار اقتصادی شود، تصویب نخواهد شد/ شرایط زندگی مردم را درک می‌کنیم

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: هر بخش از لایحه بودجه که موجب فشار اقتصادی بر مردم شود، حذف خواهد شد.

سلمان خدادادی ( نماینده مردم ملکان در مجلس و عضو کمیسیون اجتماعی) در گفتگو با خبرنگار ایلنا در ارتباط با نگرانی‌های مردم از انقباضات بودجه 97 گفت: لایحه بودجه قطعی نیست و نمایندگان مجلس با در نظر گرفتن شرایط عمومی جامعه و واقعیت‌های زندگی مردم، تصمیم‌گیری خواهند کرد.

وی با بیان این که دل‌نگرانی‌ها و دغدغه‌های معیشتی مردم را درک می‌کنیم؛ افزود: تا همین الان که بودجه از کمیسیون‌های تخصیی به کمیسیون تلفیق فرستاده شده، خیلی از موارد از جمله پیش‌بینی گرانی بنزین حذف شده‌است؛ موارد بسیار دیگری نیز بررسی و اصلاح خواهد شد.

خدادادی تاکید کرد: ظرف دو هفته آینده لایحه بودجه به دقت در کمیسیون تلفیق بررسی خواهد شد و مطمئن باشید با توجه به شرایط کشور، هر آنچه به ضرر مردم باشد، تصویب نخواهد شد و از لایحه خط خواهد خورد.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد: من بر اساس مذاکراتی که با همکارانم در مجلس داشته‌ام، تصورم اینست که رویکرد عمومی مجلس با توجه به اوضاع معیشتی مردم، بر حمایت از خدمات حمایتی و حذف گرانی‌هاست؛ لذا پیش بینی‌های بودجه‌ای که موجب فشار اقتصادی بر مردم شود، تصویب نخواهد شد.

وی در پایان تاکید کرد: مردم نگران گرانی‌ها و یا بدتر شدن اوضاع نباشند؛ نمایندگان ملت حواسشان جمع است و در ارتباط با بودجه سال آینده، کاری به ضرر آحاد مردم صورت نخواهند داد.

کد N1810909

وبگردی