آفتاب

پک جادویی برای رفع سفیدی تارهای مو در ایران تولید شد

پک جادویی برای رفع سفیدی تارهای مو در ایران تولید شد

محصولات این پک دارای پایه گیاهی است و با دارا بودن عصاره گیاهی، ویتامین ها و مواد مغذی به مرور زمان موجب تغییر رنگ مو می شود و از سفید شدن موها نیز جلوگیری می کند.

عوامل متعدی برای جلوگیری از سفید شدن مووجود دارد، اما استفاده از راهکار‌های طبیعی که برای سلامت ما ضرر ندارد می‌تواند نتیجه‌ بهتری داشته باشد.
متخصصان طب سنتی و طبیعت درمانگران معتقدند اصلاح هر یک از اختلالات بدن می تواند به کاهش روند سفیدی مو و در نهایت پیشگیری از سفید شدن موها کمک کند.
این پک کاملا گیاهی که به سفارش انحصاری شرکت 5040 و با شماره مجوزهای56/20364    و 56/20375  در ایران تولید می شود، شامل 4 عدد شامپو و 3 عدد تونیک مناسب برای موهای دارای سفیدی با تامین مواد مغذی مورد نیاز برای رشد و استحکام موها است که با تقویت ساختار مو از سفید و کمرنگ شدن موها جلوگیری می کند.
عصاره هلیله سیاه، عصاره بارهنگ ، عصاره سبوس برنج، ویتامین های B12  و B6 ، سولفات روی، عصاره آمله و ... از ترکیبات موثر شامپو رفع سفیدی است که به گفته متخصصان طب سنتی این گیاهان دارویی در رفع سفیدی مو بسیار موثر هستند.
عصاره های گیاهی موجود در این محصول، رنگدانه های طبیعی مو را به واسطه فعل و انفعالات طبیعی دوباره فعال می کند و موجب بازگرداندن رنگ طبیعی به موها می شود. هلیله سیاه موجود در فرمولاسیون این محصول گیاهی، معروف به اکسیر طول عمر است که آنتی اکسیدان و سم زدای قوی است و در درمان سفیدی و ریزش مو مورد استفاده قرار می گیرد.
سبوس برنج این محصول گیاهی نیز علاوه بر اینکه مانع شکنندگی موها می شود و سرشار از ویتامین های گروه ب می باشد که به تولید ملانین در فولیکول کمک می کند و مانع ریزش مو می شود. کمبود ماده سیستئین در بدن موجب ریزش مو می شود که وجود این ماده در سبوس برنج موجب کراتین سازی می شود و مو را از ریشه تغذیه می کند و مانع ریزش مو می شود.
تغییر رنگ موها، جلوگیری از سفیدی مو، تقویت و سالم شدن فولیکول، حفظ رنگ سیاهی مو و جلوگیری از سفیدی زودرس، تحریک رشد مو، افزایش ضخامت فولیکول، جلوگیری از شوره سر و شکنندگی، تحریک پیاز مو ، تولید ملانین در ساقه مو و ترمیم موهای آسیب دیده از مزایای شامپو رفع سفیدی است.
همچنین نرمی و تقویت پوست سر، تغذیه موهای شکننده و کدر و بی حالت، پوشانندگی موهای خاکستری، تسریع گردش خون ، رشد فولیکول و حفظ رنگ تیره، پرپشتی موها نیز از دیگر مزایای تونیک موجود در رفع سفیدی موهاست.
هیچ گونه منعی در مصرف این محصولات وجود ندارد
عصاره آمله، روغن کنجد ، روغن سیاه دانه ، روغن نارگیل ، روغن حنا ، پودر هلیله سیاه ، عصاره بارهنگ (برگ پهن) ، عصاره سبوس برنج، عصاره روناس ، عصاره مریم گلی، عصاره های چای سبز ، عصاره بابونه ، عصاره جینسینگ ، روغن مورد، عصاره رزماری، روغن زیتون، ویتامین های B12  و B6  نیز از ترکیبات موثر تونیک موجود در پک گیاهی رفع سفیدی موهای سفید است.
این محصول کاملا گیاهی است که از طریق اثر مستقیم بر موها و نفوذ مواد معدنی به آن عمل می کند و هیچگونه عوارضی ندارد.
کد N1810672

وبگردی