آفتاب

خالق موسیقی‌های «خونه مادربزرگه» و «آقای حکایتی» میهمان آهنگ می‌شود

خالق موسیقی‌های «خونه مادربزرگه» و «آقای حکایتی» میهمان آهنگ می‌شود

بهرام دهقانیار که خالق بسیاری از موسیقی‌های خاطره‌انگیز مانند «خونه مادربزرگه» و «آقای حکایتی» است، میهمان امشب برنامه اینترنتی «آهنگ» خواهد بود.

به گزارش ایلنا، برنامه زنده اینترنتی «آهنگ» در یازدهمین قسمت خود، سه‌شنبه (12 دی) میزبان بهرام دهقانیار (آهنگساز) خواهد بود.

دهقانیار  ساخت آثاری چون «خونه مادربزرگه» و «زیر گنبد کبود» (آقای حکایتی) و موسیقی سریال‌هایی مانند «همسران»، «خانه سبز» و «پدر سالار» را در کارنامه خود دارد.

در برنامه این هفته «آهنگ»، علاوه بر گفت‌وگو بهرنگ تنکابنی با بهرام دهقانیار و پخش‌ آیتم‌های مربوط او، این آهنگساز قطعاتی را با پیانو به صورت زنده اجرا خواهد کرد.

همچنین پخش گزارشی از رونمایی گزیده آثار کیهان کلهر و نیز بخش‌هایی از اجرای شب یلدا گروه فرج علی‌پور دیگر بخش‌هایی‌از دهمین قسمت از برنامه زنده اینترنتی آهنگ را تشکیل می‌دهند.

برنامه زنده اینترنتی «آهنگ» یک برنامه تخصصی موسیقی است که از شهریور ماه سال جاری پخش خود را در تلویزیون اینترنتی تی‌وی‌نت (tvnet.ir) آغاز کرده و تا امروز میزبان اهالی موسیقی و موسیقیدانانی چون علی مرادخانی، شهداد روحانی، اردشیر کامکار، فردین خلعتبری، سهراب پورناظری، امید نعمتی، کاوه آفاق و ... بوده است.

برنامه «آهنگ» به سردبیری و اجرای بهرنگ تنکابنی سه‌شنبه هر هفته ساعت ۲۱:۳۰ به شکل زنده از تلویزیون اینترنتی «تی‌وی نت» به آدرس tvnet.ir پخش می‌شود. این برنامه شامل بخش‌های گوناگونی از جمله اجرای زنده موسیقی، گزارش کنسرت‌های روی صحنه و گفت‌وگو با هنرمندان سبک‌های مختلف و همچنین آیتم‌هایی درباره اخبار روز موسیقی است.

کد N1810544

وبگردی