آفتاب

دستگیری مرد متجاوز به دختر دانشجو در راه آزمون وکالت!

دستگیری مرد متجاوز به دختر دانشجو در راه آزمون وکالت!

در پی دستگیری جوانی که سوار بر یک پراید سفید، زنان و دختران جوان را به‌عنوان مسافر در خیابان‌های خلوت تهران می‌ربود و به آنان تعرض می‌کرد، پلیس آگاهی تهران بزرگ از بانوانی که به دام این خفاش افتاده‌اند درخواست کرد برای شناسایی متهم و طرح شکایت به اداره آگاهی تهران بزرگ مراجعه کنند. پرونده این ماجرا چندی قبل وبه دنبال شکایت زن جوانی و با دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه ۲ تهران، در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته بود.

به گزارش آفتاب، در پی دستگیری جوانی که سوار بر یک پراید سفید، زنان و دختران جوان را به‌عنوان مسافر در خیابان‌های خلوت تهران می‌ربود و به آنان تعرض می‌کرد، پلیس آگاهی تهران بزرگ از بانوانی که به دام این خفاش افتاده‌اند درخواست کرد برای شناسایی متهم و طرح شکایت به اداره آگاهی تهران بزرگ مراجعه کنند. پرونده این ماجرا چندی قبل وبه دنبال شکایت زن جوانی و با دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه ۲ تهران، در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته بود.
بیشتر بخوانید:تجاوز به دختر جوان در راه آزمون وکالت .
این زن با مراجعه به کلانتری 103 گاندی گفت: «صبح روز جمعه برای شرکت در آزمون وکالت از شهرستان به تهران آمده بودم. حدود ساعت ۰۵:۳۰ بود که اتوبوس به ترمینال بیهقی در میدان آرژانتین رسید. ازآنجا سوار براتوبوس داخل شهری به زیرپل سیدخندان رفتم. آنجا منتظر تاکسی بودم تا به محل برگزاری آزمون برسم که همان موقع یک پراید سفید در مقابلم توقف کرد و راننده جوان از من پرسید کجا می‌روم. به‌دلیل اینکه فکر کردم مسافرکش است و برای آنکه بموقع به آزمون برسم، از او خواستم مرا به‌صورت دربست به محل آزمون در خیابان زرگنده برساند. ولی در بین راه، ناگهان راننده‌ با تغییر مسیر وارد خیابان بن‌بست شد. همان لحظه احساس کردم که نقشه شومی دارد؛ به همین خاطر دست بردم تا در ماشین را بازکنم و در فرصتی مناسب خودم را بیرون بیندازم. اما دستگیره ماشین کنده شده بود و شیشه بالابر هم پایین نمی‌آمد. بنابراین با ترس و لرزبه راننده گفتم کوچه بن‌بست است، اما او مدعی شد انتهای کوچه باز است. درحالی که بشدت دلشوره داشتم به سمت دیگر صندلی عقب خم شدم تا در دیگر ماشین را باز کنم، اما آن هم شیشه بالابر و دستگیره نداشت و در ماشین از داخل باز نمی‌شد.
ناگهان راننده در انتهای کوچه بن‌بست نگه داشت و چاقوی ضامن‌دار بزرگی را درآورد و زیر گلویم گرفت و مرا تهدید کرد. با التماس از راننده خواستم تا پول‌هایم را بگیرد و مرا رها کند اما او به‌دنبال پول نبود و فقط مرا با چاقو تهدید می‌کرد و در کوچه‌های محدوده خیابان شریعتی می‌چرخید تا محل خلوتی پیدا کند. با گذشت حدود ۲۰ دقیقه و پس از التماس‌های فراوان، سرانجام راننده مرا در وسط خیابانی خلوت پیاده کرد و بسرعت از محل دور شد.
با توجه به اظهارات بانوی جوان و شناسایی محدوده تردد خودرو پراید، کارآگاهان با تحقیقات میدانی و بهره‌گیری از تصاویر به‌دست آمده دوربین‌های مداربسته، موفق به شناسایی خودرو پراید سفید رنگ صندوق‌دار شدند.سرانجام با ردیابی‌های تخصصی مالک خودرو را در شهرک مسعودیه شناسایی کردند.
اما مشخص شد خودرو در اختیار پسر مالک خودرو- مصطفی 29 ساله- است که از مدتی قبل به‌دلیل اختلاف‌های شدید خانوادگی کمتر به خانه‌شان می‌رود.
با شناسایی تصویر مصطفی توسط شاکی، دستگیری وی در دستور کار مأموران اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و سرانجام هفتم دی وی دستگیر شد و به اداره آگاهی انتقال یافت.
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، اعلام کرد: متهم در همان تحقیقات مقدماتی به آزار و اذیت دخترجوان اعتراف کرد و با قرار قانونی برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
سرهنگ حمید مکرم گفت: با توجه به شیوه و شگرد متهم در برداشتن دستگیره‌های عقب خودرو به منظور جلوگیری از پیاده شدن و نجات بانوان ربوده شده و احتمال افزایش تعداد شاکی‌ها در این پرونده، از آنانی که بدین وسیله توسط راننده پراید سفید رنگ مورد تهدید، سرقت و آزار و اذیت قرار گرفته‌اند دعوت می‌شود تا برای شناسایی متهم و طرح و پیگیری شکایات خود به خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.
کد N1809791

وبگردی