آفتاب

تجمع امروز تهران | تجمع 10 دی؛ اعتراض بسیج دانشجویی به دولت روحانی

تجمع امروز تهران | تجمع 10 دی؛ اعتراض بسیج دانشجویی به دولت روحانی

تجمع امروز تهران | این بار نوبت دانشجوان بسیجی است که در تهران تجمع کنند. بعد از تجمع روز گذشته که با بهانه گرانی در حوالی میدان انقلاب و دانشگاه تهران برگزار شد، حالا امروز جمعی از دانشجویان بسیجی به این مجل رفته اند و با شعارهایی تند علیه دولت روحانی تجمع کرده اند. شعارهایی چون «تورم، گرانی پاسخ‌گو باش روحانی» در تجمع امروز تهران سر داده می شود.

بیشتر بخوانید: کیهان: ملت قیام کرد!
بیشتر بخوانید: پنج روایت از تجمع در تهران .
بیشتر بخوانید: کسانی که از مرگ بر روحانی خوشحالند...!
بیشتر بخوانید: کشته شدن 2 نفر در تجمع دیشب .

خبرگزاری‌ها و شبکه‌های اجتماعی اصولگرا و مخالف دولت روحانی، ویدوهایی را منتشر کرده‌‌اند و نوشته‌اند که دانشجویان در دانشگاه تهران تجمع کرده و خواستار پاسخگویی مسئولان شده‌اند. در این تجمع شعارهایی علیه برجام و روحانی نیز مطرح شده است.
از ظهر امروز فیلم‌هایی از تجمع شماری از اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در انتقاد از دولت روحانی منتشر شده است.
در این تجمع که در دانشگاه تهران برگزار شده است، دانشجویان شعارهایی همچون تورم، گرانی پاسخ‌گو باش روحانی، ننگ ما ننگ ما مسئول بی‌درد ما، لبیک یا خامنه‌ای، مرفهین بی‌درد مایه ننگ ملت، چپ راست فتنه گر علیه کار و کارگر و... سر دادند.
خبرگزاری ایسنا درباره این تجمع نوشته است:  ظهر امروز (یک شنبه) جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه تهران با ایجاد تجمعی جلوی در اصلی  این دانشگاه  در خیابان انقلاب اسلامی شعارهایی علیه وضعیت اقتصادی سر داده و حمایت خود را از نظام اعلام کردند.  آنها با در دست داشتن پرچم قرمز‌ یا حسین(ع) و پلاکاردهایی  شعار هایی  از جمله «ننگ ما ننگ ما مسئول بی‌درد ما»، «لبیک یا خامنه‌ای»، «مرفهین بی‌درد مایه ننگ ملت» سر دادند.  بر روی سر در اصلی دانشگاه تهران شعارهایی همچون «لبیک یا خامنه‌ای»، «دانشگاه جای فتنه‌گر نیست» دیوارنویسی شده.
کد N1809780

وبگردی