آفتاب

آموزش ساخت بمب دست ساز؟! | افزایش خشونت و تلفات در تجمعات اعتراضی؛ هشیار باشید!

آموزش ساخت بمب دست ساز؟! | افزایش خشونت و تلفات در تجمعات اعتراضی؛ هشیار باشید!

خبرگزاری فارس از دستور کار جدید رسانه های معاند برای افزایش خشونت و تلفات در تجمعات اعتراضی اخیر خبر داد و آموزش ساخت بمب دست ساز و تسلیحات در برخی رسانه ها و کانال های عاند را مبیّن این موضوع دانست. یک کارشناس امنیتی گفت: این رسانه ها برای جلوگیری از سرد شدن اغتشاشات به سمت افزایش شدید خشونت‌های خیابانی و افزایش خسارات و تلفات جانی خواهند رفت...


بیشتر بخوانید: پنج روایت از یک تجمع .

بیشتر بخوانید: اعتراضات دیروز و دیشب .

یک کارشناس مسایل امنیتی درخصوص تجمعات اخیر در برخی شهرها گفت: طبق تجربیات ما از حوادث مشابه در سالهای گذشته، رسانه‌های ضدانقلاب برای جلوگیری از سرد شدن اعتراضات در فاز بعدی وارد پروژه افزایش شدید خشونت‌های خیابانی و درنتیجه پروژه کشته‌سازی خواهند شد.

خبرگزاری فارس به نقل از یک کارشناس امور امنیتی نوشت: تحرکات، برنامه‌های آموزشی در رسانه‌های ضدانقلاب و روش‌های تکرار شده در کشورهای هدف این اقدامات؛ این واقعیت را در اذهان متبادر می‌کند که اغتشاشگران برای تکمیل پازل خود و وارد کردن کشور به فاز بعدی ناامنی بدنبال کشته‌سازی هستند. از آغاز فاز بعدی رسانه‌های ضدانقلاب با موضوع کشته‌سازی در جریان این حوادث نگرانیم.

این خبرگزاری افزوده است: وی با اشاره به عملکرد این رسانه‌ها و کانال‌های معاند مبنی بر آموزش ساخت تسلیحات و ادوات نظیر بمب دست‌ساز و اسپری فلفل و نیز تحریک مردم برای بکارگیری از این تجهیزات و سوق دادن تجمعات به سمت خشونت‌های فیزیکی بیشتر، اظهار داشت: اقداماتی که این رسانه‌ها تاکنون در دستور کار داشتند، فاز اول عملیاتی آنهاست و در فاز بعدی برای کشاندن جمعیت بیشتر و جلوگیری از سرد شدن اغتشاشات به سمت افزایش شدید خشونت‌های خیابانی و افزایش خسارات و تلفات جانی و موج سواری بر آن خواهند رفت.

این مقام آگاه با بیان اینکه این رسانه ها به دنبال تهییج مردم برای کشاندن آنها به تجمعات از طریق اخبار تنش‌زا و هیجانی هستند، یادآور شد: مردم باید هوشیاری خود را حفظ نموده و در دام هراس‌افکنی ضد انقلاب نیفتند.


کد N1809543

وبگردی