آفتاب

تجمع دیروز تهران +عکس | در میدان انقلاب چه خبر است؟ | شعارهای تند در تجمع میدان انقلاب

تجمع دیروز تهران +عکس | در میدان انقلاب چه خبر است؟ | شعارهای تند در تجمع میدان انقلاب

تجمع در تهران | تجمعی که روز پنج شنبه در مشهد شروع شد، امروز در تهران ادامه یافت. خبرگزاری فارس نوشته است تعدادی از دانشجویان دانشگاه تهران و برخی جوانان در میدان انقلاب تهران تجمع کردند و شعارهایی چون «نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران»، «مرگ بر روسیه»، «دانشجو می‌میرد ذلت نمی‌پذیرد» سر دادند. جزئیات تجمع امروز تهران را در ادامه بخوانید...

بیشتر بخوانید: واکنش به تجمع در تهران .



شعار  «نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران»، «مرگ بر روسیه»، «دانشجو می‌میرد ذلت نمی‌پذیرد» و شعارهایی تند علیه مسئولان نظام
عصر امروز جمعی معدود از جوانان با رویکرد سیاسی در میدان انقلاب تجمع کردند.
برخلاف دیگر تجمعات در شهرهای مختلف که بیشتر در اعتراض به وضعیت معیشتی و در اعتراض به گرانی بود، تجمع معدود مقابل دانشگاه تهران بیشتر رنگ و بوی سیاسی داشت.
در این تجمع به هیچ وجه شعاری در اعتراض به گرانی سر داده نشد و شعارها بیشتر با مضامین سیاسی و ساختارشکنانه از جمله «نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران»، «مرگ بر روسیه»، «دانشجو می‌میرد ذلت نمی‌پذیرد» و شعارهایی تند علیه مسئولان نظام است.
تعداد تجمع کنندگان که اکثرا دانشجو هستند، حدود ۵۰ تا ۷۰ نفر است که تعدادی از آن‌ها داخل دانشگاه تهران و تعدادی در خیابان هستند.
برخی تجمع‌کنندگان در حال سنگ‌پرانی به ماموران انتظامی هستند و این تجمع موجب ایجاد ترافیک در خیابان انقلاب شده است.
درخواست تجمع کنندگان از مردم برای همراهی کردن، به دلیل سر دادن شعارهای تند و ساختارشکنانه و نیز دعوت رسانه‌های ضدانقلاب برای برپایی آن، با بی‌اعتنایی مواجه شد.

تجمع امروز تهران







کد N1809323

وبگردی