آفتاب

اعتباربخشی بیمارستان‌ها دو سال یک‌بار شد

اعتباربخشی بیمارستان‌ها دو سال یک‌بار شد

اولین جشنواره فرهنگی ورزشی پرستاران و دانشجویان پرستاری استان هرمزگان با حضور خانم دکتر حضرتی معاون پرستاری وزارت بهداشت برگزار شد.

به گزارش ایلنا، مریم حضرتی معاون پرستاری وزارت بهداشت در اختتامیه  این جشنواره، ضمن ارایه گزارشی از عملکرد معاونت پرستاری در دوره جدید، به تشکیل کمیته ها و کار گروه های پرستاری در این معاونت برای بررسی مسائل و مشکلات پرستاری اشاره کرد و گفت: برای ارائه خدمات بهتر به بیماران، اعتباربخشی و ارزشیابی بیمارستان‌ها دو سالانه شده است تا پرستاران فرصت کافی برای رسیدگی بیماران داشته باشند.
 
معاون پرستاری ادامه داد: با تشکیل چنین کمیته‌ها و کارگروه‌هایی شاهد ارتقا وضعیت پرستاران و ارتقا کیفیت خدمات پرستاری باشیم. 
 
 اولین جشنواره فرهنگی ورزشی پرستاران و دانشجویان پرستاری استان هرمزگان با حضور معاون پرستاری، میرزابیگی مشاور وزیر و دبیر ستاد امور کارآفرینی و اشتغال،  معاونین دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس، مدیر پرستاری این دانشگاه و اعضای هیات رییسه نظام پرستاری و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد و در این مراسم معاون پرستاری در پیاده روی ساحلی که با حضور جمع کثیری از  پرستاران و دانشجویان پرستاری برگزار شده بود، نیز شرکت کرد.
 
براساس این گزارش معاون پرستاری همچنین در سفر به استان هرمزگان از مجتمع بیمارستانی پیامبر اعظم(ص) استان هرمزگان بازدید کرد و ضمن دیدار و گفت‌و‌گو با همکاران پرستاری این بیمارستان، از چگونگی روند ارائه خدمت به بیماران مطلع شد.
کد N1809136

وبگردی