آفتاب

رمزگشایی آشنا از تجمعات اخیر:آتش فتنه احمدی‎نژاد دامن‌گیر نظام خواهد بود/نقش حامیان متهم اصلی کهریزک

رمزگشایی آشنا از تجمعات اخیر:آتش فتنه احمدی‎نژاد دامن‌گیر نظام خواهد بود/نقش حامیان متهم اصلی کهریزک

حسام الدین آشنا در یادداشتی نوشت: سال‎ها پیش از ضرورت "رفع فتنه‎های خطرناک و خاموش کردن آتشی که هم اکنون دودش در فضا قابل مشاهده است" سخن گفته شد؛ اما آن فتنه‎ها نه فقط در "پروسه انتخابات" بلکه در "پروژه احمدی‎نژاد" ریشه داشت.

به گزارش خبرآنلاین، مشاور رئیس جمهور در ادامه این یادداشت که در کانال تلگرامی‎اش منتشر کرده نوشته است:

اگرچه 9 دی تأثیر مهمی در خاموشی دود حوادث پس از انتخابات داشت، اما با توجه به مجموع عملکرد سیاسی و اداری آقای احمدی نژاد، مواضع فعلی و نقش مؤثر جریان پشت پرده و حامی او در حوادث جاری می توان گفت که آتش فتنه های احمدی نژاد تا مدت‎ها دامن‌گیر نظام خواهد بود؛ چرا که تصمیمات و اقدامات او نه از سر نادانی بلکه به عنوان برنامه ای برای ایجاد بحران های ساختاری، راهبردی و کارکردی در کلیت نظام جمهوری اسلامی قابل ارزیابی است.

او (احمدی نژاد)
➖ هشتصد میلیارد دلار درآمدهای اقتصادی ایرانیان را به فنا داد.
➖ کشور را با رشد اقتصادی 8 درصدی تحویل گرفت ولی با رشد منفی 6.8 درصد تحویل داد.
➖ صندوق های بازنشستگی و تأمین اجتماعی را خالی کرد ولی ده ها بنگاه سودآور را به حامیان خود بخشید.
➖ کشور را بدون بحران در پرونده هسته‌ای تحویل گرفت ولی با شش قطعنامه شورای امنیت و تحریم هایی کمرشکن و بنیان برانداز به مردم پس داد.
➖ با طرح هولوکاست ایران‌هراسی را در جهان دامن زد ولی اسرائیل را از انزوا خارج کرد.
➖ با تهمت و تندروی، کشور را قطبی کرد ولی بارها حرمت رهبری را شکست.
➖ از عدالت و مهرورزی و فقرا سخن گفت ولی با تحمیل تورم 35 درصدی، طبقه متوسط را تار و مار کرد و آن‌ها را در فقر فزاینده فرو برد.
➖ در حالی که ادعای مدیریت جهان داشت و از قرابت با امام زمان سخن می‌گفت، کشور را مین گذاری کرد و به پرتگاه کشاند.

باور کنیم که کشور با مشکلات جدی در زمینه بیکاری، گرانی، فساد، محیط زیست، کم آبی، فاصله طبقاتی، توزیع نامتوازن بودجه رنج می برد و مردم حق دارند که صدایشان با وضوح بالا شنیده شود. مسئولان امنیتی و انتظامی باید با سعه صدر با اعتراضات مواجه شوند ولی هوشیار باشیم که در هیچ کشوری، هیچ کدام از این بحران ها در خیابان و بر بستر خشونت حل نشده است.

باندهای دسیسه و نیرنگ حداقل دوبار ثابت کرده‌اند که می توانند توده‌ها را بفریبند، آن‌ها که ننگی بزرگی چون هدایت و حمایت از متهم اصلی فاجعه کهریزک درسابقه‌شان جلوه‌گری می‌کند، از زمینه‌سازی برای ریخته شدن خون بی‌گناهان و کور شدن گره مشکلات ابایی ندارند و حتی حاضرند از داخل به ترامپ و نتانیاهو و بن سلمان چراغ سبز نشان بدهند.

2727

کد N1809012

وبگردی