آفتاب

واکنش دولت به تظاهرات دیروز | پشت پرده تجمع مشهد | همزمانی تظاهرات مشهد با سفر جهانگیری!

واکنش دولت به تظاهرات دیروز | پشت پرده تجمع مشهد | همزمانی تظاهرات مشهد با سفر جهانگیری!

واکنش دولت به تظاهرات دیروز | رسیدن اسحاق جهانگیری به مشهد همان و راه افتادن تظاهرات در مشهد همان! همین همزمانی تظاهرات دیروز مشهد با سفر معاون اول رئیس جمهور به این شهر، کمی موضوع را پیچیده می کند! جهانگیری هم امروز حرف هایی زد که نشان داد کاسه ای زیر نیم کاسه است: مسائل اقتصادی را بهانه کرده‌اند که به نظر می آید پشت این قضیه مسئله دیگری باشد که حتماً باید شناسایی شود.

بیشتر بخوانید: واکنش علم الهدی به تظاهرات مشهد .
بیشتر بخوانید: علت شلیک گاز اشک آور در مشهد .
بیشتر بخوانید: عکس: تظاهرات در مشهد .

به گزارش آفتاب «اسحاق جهانگیری» یک روز پس از حوادث مشهد و چند شهر دیگر، در بیست و پنجمین مجمع عمومی انجمن اسلامی پزشکی ایران با اشاره به شاخص‌های اقتصادی اظهار داشت: ممکن است چند تا کالا ها در اثر اتفاقاتی گران شده باشد که هر کدام از این گرانی ها هم دلایل خود را دارد که دولت هم مکلف است باید قیمت‌ها را اصلاح کند.
جهانگیری به برخی از اتفاقاتی که این روزها در کشور می‌افتد اشاره کرد و افزود: مسائل اقتصادی را بهانه کرده‌اند که به نظر می آید پشت این قضیه مسئله دیگری باشد که حتماً باید شناسایی شود.
معاون اول رئیس جمهوری تاکید کرد: کسانی که بانی این قضایا در کشور هستند دود آن به چشم خودشان خواهد رفت؛ آنها فکر می‌کنند که با این کار به دولت آسیب می‌زنند.
وی ادامه داد: وقتی که جریان اجتماعی راه افتاد و حرکت سیاسی در خیابان اتفاق افتاد حتما کسانی که آن را شروع کرده اند ادامه دهنده و کنترل کننده پایان آن نخواهند بود و دیگرانی خواهند بود که بر آن جریان سوار خواهند شد.
جهانگیری در ادامه به طرح تحول سلامت اشاره کرد و گفت: دسترسی عادلانه مردم به خدمات پزشکی و حفاظت مالی مردم در بخش درمانی از اهداف دولت در طرح تحول سلامت است که حتما این طرح با چالش هایی روبروست و این طرح ، مقداری برای پزشکان مشکل آفرین شده که دولت به دنبال راهکار است.
بیشتر بخوانید: علت تظاهرات در نیشابور، کاشمر و مشهد .
بیشتر بخوانید: تظاهرات گرانی یا تظاهرات سیاسی؟
بیشتر بخوانید: واکنش امام جمعه مشهد به گرانی!
بیشتر بخوانید: تظاهرات مشهد .
کد N1808876

وبگردی