آفتاب
شبنامه نویسی علیه دولت همزمان با سفر جهانگیری!

تظاهرات گرانی یا تظاهرات سیاسی؛ اعتراض مشهد از کجا شروع شد؟

تظاهرات گرانی یا تظاهرات سیاسی؛ اعتراض مشهد از کجا شروع شد؟

اعتراض در مشهد | تظاهرات مشهد که امروز پنجشنبه برای ساعاتی در محدوده میدان شهدا برگزار شد و با دخالت نیروی انتظامی پایان یافت، همزمانی عجیب و غریبی با سفر اسحاق جهانگیری به این شهر داشت. چند روزی بود که شبنامه هایی علیه دولت در مشهد پخش می شد و چند کانال تلگرامی مردم را به حضور در تظاهرات مشهد دعوت می کردند!


بیشتر بخوانید: تظاهرات مشهد .

بیشتر بخوانید: عکس: تظاهرات در مشهد .



همزمان با سفر معاون اول رییس جمهوری به مشهد عده ای از شهروندان مشهدی با تجمع در یکی از میادین شهر علیه دولت و نظام شعار دادند و به اموال عمومی خسارت وارد آوردند.

خبرگزاری برنا نوشت: از چند روز پیش و پس از قطعی شدن سفر معاون اول رییس جمهوری به خراسان، در برخی کانال های تلگرامی خراسان عده ای با بهانه مالباختگان پروژه پدیده شاندیز از مردم برای تجمع دعوت کردند.

ظهر امروز جمعیتی بالغ بر ۵۰۰ نفر در میدان شهدا مشهد تجمع کردند و شعارهایی علیه رییس جمهور و دولت سر دادند. این شعارها رفته رفته تند تر شد و در ادامه شعارهای تند ساختارشکنانه شروع شد. نیروهای انتظامی در ساعات اولیه تجمع با تجمع کنندگان مدارا می کردند و مانع ایجاد آشوب در شهر می شدند اما رفته رفته تجمع کنندگان فضا را تند کردند و به اتش زدن سطل زباله و سردادن شعارهایی علیه نظام پرداختند. با رادیکال شدن فضا نیروهای انتطامی وارد عمل شدند و جمعیت را متفرق کردند.

لازم به دکر است در چند روز گذشته در مناطق جنوب شهر مشهد شب نامه هایی علیه دولت و رییس جمهور پخش شده بود و برخی کانال های تلگرامی مردم را دعوت به آشوب می کردند. از اولین ساعات امروز هم کانال های آمد نیوز و دولت بهار با پوشش لحظه ای این اغتشاشات تلاش می کردند وسعت آن را افزایش دهند که البته با بی توجهی مردم این پروژه ناکام ماند.
کد N1808744

وبگردی