آفتاب

عکس: تظاهرات در مشهد | تصاویر تجمع امروز مشهد در اعتراض به گرانی

عکس: تظاهرات در مشهد | تصاویر تجمع امروز مشهد در اعتراض به گرانی

عکس: تظاهرات در مشهد | جمعی از مردم مشهد، نیشابور و کاشمر امروز در اعتراض به گرانی و اوضاع معیشتی دست به تظاهرات و تجمع زدند. در تظاهرات مشهد که با عنوان «نه به گرانی» برگزار شد، شعارهایی علیه دولت و با انتقاد از وضع معیشت سر داده شد. عکس های تظاهرات امروز مشهد را در ادامه ببینید...


بیشتر بخوانید: تجمع مشهد مجوز ندارد .


جمعی از مردم مشهد در اعتراض به وضعیت اقتصادی و معیشتی و رکود در بازار با حضور در مقابل شهرداری این شهر درخواست های خود از دولت را برای بهبود اوضاع اقتصادی بیان کردند.
به گزارش آفتاب به نقل از صبح توس، صبح امروز جمعی از مردم مشهد در اعتراض به وضعیت اقتصادی و معیشتی و رکود در بازار با حضور در مقابل شهرداری این شهر درخواست های خود از دولت را برای بهبود اوضاع اقتصادی بیان کردند.




معترضان در این تجمع از دولت خواستند تا با عملی کردن وعده های انتخاباتی اش،روند بهبود اقتصادی کشور را سرعت بخشیده و مانع افزایش قیمت در کالای اساسی و مورد نیاز مردم شود.
براساس همین گزارش نگرانی از افزایش قیمت حامل های انرژی یکی دیگر از نگرانی ها تجمع کنندگان این تجمع بود.
مردم در این تجمع بدون مجوز، با شعارهای علیه، رکود، اختلاس، وعده های برزمین مانده از مسئولان خواستند تا با پیاده کردن واقعی اصول اسلامی با مفسدان اقتصادی مقابله کنند.


تجمع مشابهی نیز در شهرهای نیشابور و کاشمر برگزار شد.

بنا بر اطلاعیه صادر شده از سوی روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری مشهد هیچ سازمان ، تشکل یا گروهی درخواستی مبنی بر تجمع نداشته و مجوزی در این خصوص صادر نشده است.
کد N1808695

وبگردی