آفتاب

مازندران عاری از محلات آلوده شده‌است

مازندران عاری از محلات آلوده شده‌است

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت: در مازندران 30 محله آلوده وجود داشت که با توجه به برنامه‌ها و تدابیری که اجرا شده؛ امروز مازندران عاری از محلات آلوده شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر، علیرضا یونسی در اجلاس ائمه جمعه مازندران در بهشهر با اشاره به سرمایه‌گذاری دولت برای کاهش آسیب‌های اجتماعی اظهار کرد: در مازندران ۳۰ محله آلوده وجود داشت اما با توجه به برنامه‌ها و تدابیری که اجرا شده، امروز مازندران عاری از محلات آلوده شده است.

وی گفت: آسیب‌های اجتماعی یکی از چالش‌های مهم و محوری است. به منظور مقابله با این چالش باید سطح آگاهی و دانش مردم به ویژه جوانان و نوجوانان را ارتقا داد تا فرزندانمان در معرض آسیب‌های اجتماعی قرار نگیرند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران بیان کرد: امروز طلاق نیز به عنوان یکی از آسیب‌های اجتماعی خانواده‌ها را تهدید می‌کند و در حال حاضر راهکارهای کاهش طلاق در مازندران در حال اجراست.

یونسی با بیان اینکه با رهکارهای علمی می‌توان از آسیب‌های اجتماعی پیشگیری کرد، افزود: مهارت‌های زندگی باید از سنین پایین به فرزندان آموزش داده شود تا با تقویت مهارت‌ها و نهادینه کردن ویژگی‌های مثبت، شخصیت افراد پویا و توانمند شود.

کد N1808629

وبگردی