آفتاب

کنایه راویان ۹ دی به میرحسین موسوی /رونمایی از فتنه جدید /ملت با هیچ‌کسی عقد اخوت نبسته است

کنایه راویان ۹ دی به میرحسین موسوی /رونمایی از فتنه جدید /ملت با هیچ‌کسی عقد اخوت نبسته است

ایرنا نوشت: نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: حماسه 9 دی یکی از توطئه‌های جهانی علیه انقلاب اسلامی را خنثی کرد و به عنوان فتح الفتوح ملت مسلمان ایران بشمار می‌آید.

علیرضا زاکانی چهارشنبه شب بمناسبت بزرگداشت حماسه 9 دی در مصلای جمعه بندرگناوه افزود: ملت غیور ایران در 9 دی 88 بابصیرت و آگاهی حماسه ای درخشان در تاریخ انقلاب به ارمغان گذاشت.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: ظرفیت 9 دی برای زمینه حضور مردم و بستن پرونده فتنه گران در داخل کشور و تودهنی زدن به آمریکا ایجاد شده که باید درمسیر سازندگی، رشد و اعتلای جامعه اسلامی قرار گیرد.

وی گفت: در فتنه 88 دشمنان اصل نظام ،اسلام و ملت رشید ایران را نشانه گرفته بودند که پس از 8 ماه با درایت رهبری و حضور پرشور و گسترده میلیونی مردم در 9 دی تمامی نقشه های آن برملا و خنثی شد.

زاکانی افزود:هرکسی توطئه علیه انقلاب و خیانت به امام ، میراث امام و شهدا کند در برابر راهی که ملت در 9 دی انتخاب کردند قرار خواهد گرفت.

وی گفت: ملت دلداده اسلام و پیرو رهبر و دنبال اعتلای ایران اسلامی است و با هیچکس عقد اخوت نبسته و هر جا انحرافی و خروج از خط اصیل اسلام و خدمت صادقانه به مردم صورت گیرد، ملت ایران بر نخواهد تابید و در برابر آنان می ایستد.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت:ملت بجز خدمات صادقانه را که رهبرمعظم انقلاب بارها بر آن تاکید داشته بر نمی تابد و در برابر هرگونه انحرافی و تخلفی که به منافع نظام و انقلاب خدشه وارد کند خواهد ایستاد.

بجای پیگیری قانونی مردم را به کف خیابان‌ها دعوت کردند


همچنین تسنیم نوشت؛

حجت‌‌الاسلام ‌روانبخش با تاکید بر اینکه ناراضی کردن مردم علیه انقلاب اسلامی فتنه جدید است، گفت: فتنه جدید درصدد جدا کردن مردم از ولی فقیه و نظام اسلامی است.

حجت‌الاسلام قاسم روانبخش در مراسمی به مناسبت یوم‌الله 9 دی که شامگاه امروز در مسجد چهارده معصوم(ع) شاهین ویلا برگزار شد، با گرامیداشت شهدای بصیر روز 9 دی، اظهار داشت: رهبر انقلاب 9 دی را روزی ماندگار در تاریخ برشمردند و هر سال این مراسم شکوه بیشتری پیدا می‌کند و روز 9 دی حضور به موقع مردم ایران برای مقابله با جریان فتنه است و این روز "انقلاب سوم" در جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به اینکه‌ عده‌ای تسلیم شدن در برابر آمریکا را راه امام خمینی(ره) معرفی می‌کنند که 180 درجه برخلاف مسیر بنیانگذار انقلاب اسلامی است، ادامه داد: فتنه سال 88 برخلاف فتنه سال 78 بسیار عمیق بود و در سال 88 دشمنان کمر به براندازی انقلاب بسته‌ بودند و باید دانست که فتنه دامن گروه خاصی را نمی‌گیرد و یک موضوعی همه گیر است.

وی ادامه داد: فردی از خودپرستی و داشتن هوای نفس به دلیل اینکه در انتخابات رئیس جمهور نمی‌شود در مقابل انتخاب ملت می‌ایستد و حتی ساعت‌ها قبل از بسته شدن صندوق‌های رای خود را پیروز انتخابات معرفی می‌کند و به جای پیگیری قانونی، مردم را به حضور در کف خیابان‌ها دعوت می‌کند و شروع به اتهام زنی به شورای نگهبان می‌کنند.

روانبخش با تاکید بر اینکه ناراضی کردن مردم علیه انقلاب اسلامی فتنه جدید است، اظهار کرد: فتنه جدید درصدد جدا کردن مردم از ولی فقیه و نظام اسلامی است و با ایجاد بی‌تفاوتی در بین عموم جامعه قصد دارند با فشارهای مختلف ملت را از نظام اسلامی جدا کنند و دو عنصر اساسی زدودن فتنه "بصیرت و داشتن روحیه انقلابی" است و این دو عامل باید در مساجد، مدارس و دانشگاه‌ها تقویت شود.

وی افزود: رهبری عامل وحدت و شکست فتنه‌ها در نظام اسلامی است و عمده فشار رسانه‌های خارجی بر شکستن رهبری و ولی فقیه در جامعه است و نمونه این موضوع این بود که سال‌ها برخی در داخل و خارج تمام مشکلات کشور مانند مشکلات اقتصادی، محیط زیست و آب خوردن مردم را به مذاکرات گره زدند.
29215

 

کد N1808473

وبگردی