آفتاب

توضیح ذوالنوری درمورد کشته‎های حوادث ٨٨/ حقوق نمایندگان ۵میلیون تومان است نه ١٠ میلیون

توضیح ذوالنوری درمورد کشته‎های حوادث ٨٨/ حقوق نمایندگان ۵میلیون تومان است نه ١٠ میلیون

تسنیم نوشت: مجتبی ذوالنوری گفت: مرحوم آیت‎الله موسوی اردبیلی نسبت به مسائلی که رسانه‌های بیگانه ارائه می‌کردند کاملاً به‌روز بود و ناراحت بودند که چرا دختری مظلوم را کشته‌اند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مجتبی ذوالنوری امروز در مراسم بزرگداشت روز 9 دی که در تالار شیخ مفید دانشگاه قم به‌همت بسیج دانشجویی این دانشگاه برگزار شد، ضمن نامشروع دانستن ابطال نتیجه انتخابات سال 88 اظهار داشت:  از مرحوم آیت الله موسوی اردبیلی  سؤال کردم و گفتم "آیا در چنین آشوبی کشته شدن یک انسان به‌ضرر یا سود نظام است؟"، وی گفت "به‌ضرر نظام"، سپس سؤال کردم "آیا این فردی که شما می‌گویید یک نیروی خاص یا امنیتی بوده یا یک فرد معمولی و عادی؟"، گفت "تنها یک فرد معمولی بود"، در آخر سؤال کردم "آیا از اول که این فرد عادی از خانه بیرون آمده، خود نظام علیه خودش از او فیلم‌برداری کرده تا آبروی خودش را ببرد؟"، گفت "خیر، نمی‌شود" و در آخر قبول کردند که  این کار، کار نظام نیست.

ذوالنوری ضمن اشاره به این‌گونه موارد، شایعه کشته‌شدن پسربچه‌ای در ساری را که سه ماه قبل از فتنه کشته شده بود مطرح و بیان کرد: این افراد با نشان دادن چراغ سبز رفتن به خارج از کشور و گرفتن اقامت دائم، درصدد معرفی شهید جعلی برای فتنه بوده و حتی یک ستاد درست شد به‌ عنوان ستاد قاچاق انسان که شهدای جعلی را به خارج از کشور بفرستند تا رسانه‌ها و صداوسیما برای نشان دادن هویت اصلی و یا زنده‌بودن این شهدای جعلی، دسترسی به این افراد نداشته باشند.

وی مرعوب کردن نخبه‌ها و تعیین شروط برای نظام را از دیگر اهداف این فتنه خواند و تصریح کرد: مهم‌ترین عاملی که سبب شد القائات بی‌تأثیر شود و گردوغبار بخوابد وجود رهبری باکفایت و جامع و با لیاقت بود. البته خواص ما دچار ریزش شدند، نه‌تنها ریزش که بلکه بعضی از خواص خود آتش‌بیار معرکه شده و حتی خانواده‌هایشان شب و روز و تمام‌قد در خدمت فتنه در کف خیابان حضور پیدا کردند.

ذوالنوری عللی را که سبب شد نظام با وجود ریزش خواص سقوط نکند، گره خوردن رهبری جامعه با مردم و ارتباط رهبری در راستای دین و آخرت با مردم دانست و اضافه کرد: اگر در هر جامعه‌ای حلقه وسط یعنی خواص که بین مردم و رهبری است وظیفه خود را به‌خوبی انجام ندهد جامعه دچار فروریزی می‌شود، آنچه در کربلا و نجف اتفاق افتاد هم همین بود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: هدف از اینکه مردم را به خیابان بکشانند این است که برای نظام هزینه ایجاد شود. البته همه آن‌هایی که آمدند در کف خیابان فتنه‌گر نبودند و وقتی فریب‌های شبکه ضدانقلاب بیگانه در دفاع از جایگاه سبز را دیدند، مقابل این آشوب‌ها ایستادند.

ذوالنور در ادامه به سؤال‌های دانشجویان پاسخ داد و در جواب حقوق‌های نمایندگان مجلس اظهار کرد: بحث حقوق‌های 10میلیونی کذب است و فقط در مجلس مطرح شد، حقوق تمام نمایندگان ثابت بوده و کاری به مدرک فرد و یا نماینده شهر کوچک یا بزرگ ندارد و 5 میلیون و 200 هزار تومان است.

27216

 

 

کد N1807597

وبگردی