آفتاب

آمریکا چند میلیارد دلار پول نوکری به آمریکا می‌دهد؟ /جزئیات دیدار فرماندهان سپاه با یک مرجع تقلید

آمریکا چند میلیارد دلار پول نوکری به آمریکا می‌دهد؟ /جزئیات دیدار فرماندهان سپاه با یک مرجع تقلید

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: سردار نقدی گفت: مدلی از سازش، کشور‌های منطقه و آل سعود هستند که خود را نوکر آمریکا دانسته و ۴۸۰ میلیارد دلار پول نوکری پرداخت می‌کنند.

سردار محمد‌رضا نقدی  معاون فرهنگی، اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هشتمین یادواره ۴۴ شهید دانشکده فنی شهید منتظری مشهد اظهار کرد: انقلاب اسلامی در منطقه نفوذ کرده و با توجه به توانمندی‌ها و اتکا به آن‌ها جمهوری اسلامی ایران به پیشرفت‌های مختلفی در عرصه علمی، تسلیحاتی، فرهنگی و دیگر عرصه‌ها دست یافته است.

وی با بیان اینکه امروز آمریکا مستاصل، زمین‌گیر و عاجز شده است، تصریح کرد: تصمیم‌هایی که امروز آمریکا می‌گیرد از روی وحشت است چراکه می‌ترسد با تکمیل پیشرفت و نفوذ ایران جایی برایش باقی نماند.

معاون فرهنگی، اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی غزه را آزاد کرد و مردم بحرین، یمن و لبنان را به میدان آورد که این موضوع نشان از این است که نفوذ انقلاب اسلامی در جبهه مقاومت منطقه بسیار زیاد بوده است.

وی اظهار کرد: با توجه به فرموده مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی از گردنه‌های سخت خود گذشته و امروز باید انقلاب در عدالت نمایی‌ها، مسیر خود را گم نکند، چرا که هر چقدر به قیام امام زمان (عج) نزدیک می‌شویم فتنه‌ها خود را به حقیقت نزدیک‌تر می‌کنند.

معاون فرهنگی، اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رابطه با آمریکا به معنای تمام شدن آزادی و مبتلا شدن به فساد است و به هیچ عنوان آزادی به دنبال ندارد.

نقدی افزود: برگزاری مراسم برای شهدا مراسم عزاداری و ختم نیست، بلکه مجلسی برای درس گرفتن و میثاق بستن با آرمان‌های آنان است .

معاون فرهنگی، اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: مدلی از سازش، کشور‌های منطقه و آل سعود هستند که خود را نوکر آمریکا دانسته و ۴۸۰ میلیارد دلار پول نوکری پرداخت می‌کنند.

سردار نقدی بیان کرد: ۴۰ سال است که ملت ایران در برابر استکبار مقاومت می‌کنند و ۲۲۰ هزار شهید تقدیم کرده و به پیشرفت‌های مختلف دست یافته است.

آیت الله نوری همدانی :انقلاب اسلامی استمرار حکومت الهی انبیاء بوده است

همچنین تسنیم نوشت:

آیت‌الله حسین نوری همدانی در دیدار با جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد گفت: انقلاب اسلامی استمرار حکومت الهی انبیاء بوده و باید عملکرد امامان(ع) سرمشق مدیران و فرماندهان در نظام جمهوری اسلامی ایران قرار گیرد.

وی طاغوت‌های ذکرشده در قرآن را تفسیر کرد و گفت: در قرآن از 3 طاغوت سیاسی، فرهنگی و اقتصادی نام‌برده شده و مبارزه با این طاغوت‌ها را در اولویت همه فعالیت‌های انقلابی و اسلامی مسلمانان قرار داده است.

آیت‌الله نوری همدانی در معرفی طاغوتیان و کسانی  که در برابر فرمان‌های الهی می‌ایستند و دارای قدرت هستند،  بیان کرد: باید بدانیم که انقلاب اسلامی نیز برای مبارزه با همین طاغوت‌ها تشکیل‌شده و تنها با پیروی از عملکرد پیامبران می‌توانیم در این مبارزه پیروز شویم.

وی نخستین راه برای مبارزه با طاغوت را از منظر قرآن و سیره ائمه اطهار (ع) نصیحت و گفت‌وگو دانست و خاطرنشان کرد: اسلام دین گوشه‌نشینی نیست و در مقابل ظلم و طاغوت جهاد می‌کند و با حب جاه، مقام و ثروت که عامل تباهی جامعه است مبارزه می‌کند.

وی سفارش امام (ره) را الگویی برای همه اقشار جامعه معرفی کرد و گفت: باید زندگینامه شهدا را در رأس مطالعات خود قرار داده و پیام این سربازان امام زمان(عج) را در جامعه نشر و گسترش دهیم.

آیت‌الله نوری همدانی تنها عامل پیروزی در مقابل 35 کشور همکار عراق در جنگ تحمیلی را جهاد خواند و خاطرنشان کرد: توکل و توسل به خداوند متعال و جهاد تنها عاملی بود که حقانیت جمهوری اسلامی را به جهانیان ثابت کرد و نباید بگذاریم فرهنگ جهاد در جامعه کمرنگ شود.

 

 

29216

کد N1807075

وبگردی