آفتاب

کنسرت جز «دوستان سل» به مناسبت کریسمس

کنسرت جز «دوستان سل» به مناسبت کریسمس

گروه موسیقی «دوستان سل» اوایل دی ماه کنسرتی از آثار موسیقی جز را به مناسبت کریسمس در تالار رودکی روی صحنه خواهند برد.

به گزارش ایلنا، گروه موسیقی «دوستان سل» ۲ تا ۴ دی در تالار رودکی به اجرای آثار جز می‌پردازد. در این کنسرت که به مناسبت شب کریسمس اجرا می‌شود آثاری از سیدنی کیت راسل، دوک الینگتون، جورج دیوید ویس، جورج شیرینگ، هون گیلسپی، ویکتور یانگ و... و همچنین قطعاتی بر اساس متون مذهبی به مناسبت شب کریسمس از راسل مادلین اجرا می‌شود.

این قطعات که توسط آلوین آوانسیان (پیانسیت و سرپرست گروه) برای این کنسرت تنظیم شده‌اند با خوانندگی وانوش وسکانیان اجرا خواهند شد. همچنین واهه آوانسیان (گیتار) ، پترو کشیشی (ساکسفون) ، واهیک قره بیگی (درامز) و آرامه بندری (گیتار باس) دیگر اعضای گروه «دوستان سل» را تشکیل می‌دهند.

 گروه موسیقی دوستان سل (Soul Friends) در سال ۱۳۸۷ با تلاش‌های وانوش وسکانیان با جمعی از نوازندگان ارمنی- ایرانی رسما شکل گرفت. نام گروه از سبک «Soul» در گونه جز اقتباس شده است و زمینه فعالیت این گروه، اجرای قطعات جهانی جزو پاپ سالهای ۶۰ و ۷۰ میلادی است.

بیتا رادمهر، افسانه جابری، روشنک کی منش، مژگان فقانی، ماهور نصیریان، کاظم کشاورز، مهیار رحیمی، علیرضا علی‌پور و مهرکوشا علی‌پور به عنوان گروه همخوان دوستان سل را در این کنسرت همراهی می‌کنند.

کد N1806899

وبگردی